• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Panzerfaust
    passionsblomman skrev 2009-07-15 22:37:21 följande:
    Talibanstuket! Ja that would be the day....Jättefin är du!
    Tack tack

    Det ligger i farans riktning att du blir av med alla tre missarna när vi kommer ner och hämtar den lilla svarta.
  • passionsblomman

    *jublar och möter faran med stadig blick*


    Panzerfaust skrev 2009-07-15 22:41:28 följande:
    Tack tack Det ligger i farans riktning att du blir av med alla tre missarna när vi kommer ner och hämtar den lilla svarta.
  • Heloise

    blivande fru Panzer tjurar för att hon inte får ta den söte lille spotted hanen. Panzer säger blir bara en till misse.
    Seriöst 3 eller 4?? Vad spelar det för roll egentligen? Det är ju det argumentet han kör när det kommer till mini panzrarna som vi hoppas kommer någon ggr!

  • Panzerfaust

    Syrran är sugen på en och hennes polare på den andra, funderar på hur kul det kan bli med 3 kattungar i bilen hem till Gävle.

  • passionsblomman

    Hihi! Full tupp med katter överallt! fast alla tre i bilenär nog jättebra, för de snor ihop sig i en kringelhög och sover.

    Det gjorde de två som åkte till Ljusdal ifjol.

  • lillabruden

    hurra hurra på glädjesda´!!!!

    Passionis jag håller alla fingrar och tår o ja, till och med hårtopparna (ALLA) bara för din skull!!!!

    Panzer, väldigt stiligt!!!

    Heloise, stoppa ner kisen i väskan sen 'rååååkar' den bara sticka upp huvet i bilen o säga 'hallå, här är jag!'

    Villemoa, hahaha skitsnygg frissa! Varför behöll du inte den nää hade ju varit tant i ålderskris isåfall!!
    Jag har oxå en med spolar i håret från 5år sedan..... ( ) kanske jag ska lägga ut den så har vi tävling?! haha

    Tingeling, låter jättekul!!! Min vän som är från Australien är där nu också! Hon kommer till mitt bröllop den 25!! Tänk om ni kanske gått förbi varann, vem vet

    o jag tycker vi glömmer det där med vikten medans jag äter resten av mitt marabou jordgubb.....

    (har inte gått ner mer i vikt så jag tror det blir den axelbandslösa klänningen iallafall....)

  • Im yours

    Godmorgon!

    Vad jättekul blomman, jag kände det på mig. Jippie, jippie!! Förstår att budningen känns marig. Men ni fixar det Säg bara till vad jag ska ta med mig då jag kommer farande till tantfest, i törnrosaslottet, i Småland

    Pantzer: Stiligt värre.

    Thinker; Kul med en Londonrapport. När åker ni på bröllopsresa?

    Vikt, och motvikt; Jag har klarat första veckan utan sockerkonsumtion, hurra.

    Idag ska jag åka buss ner på stan, armade fotskrälle Vädret för dagen ser oki ut. Dax för frukostgröt. Kramar till alla.

  • passionsblomman

    Jag kan inte sova! Vaknade klockan fyra. Inne tutar och gnyr de nya småkissarna och UTE där står två körsbärsträd fulla av röda söta bär som en MASSA fåglar slåss om...

    Fast vi vet ju alla att det inte är bara därför jag inte kan sova...Lika bra att stiga upp, så här sitter jag nu med mitt kaffe. God morgon!
    I´m yours, varför är DU uppe så tidigt?

Svar på tråden Tantvarning 5