• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Frulle

    Ja men dom sitter ju i mitt hår redan. Tar aldrig av dom utan dom sitter där under en sjal jjuuuuu..


    passionsblomman skrev 2009-07-15 15:53:24 följande:
    Och spolarna att rulla upp håret på också väl?
  • Soldemor
    Frulle skrev 2009-07-15 15:54:51 följande:
    Ja men dom sitter ju i mitt hår redan. Tar aldrig av dom utan dom sitter där under en sjal jjuuuuu..
    Såå genuint tant!
  • passionsblomman

    Ja så är det ju. Huckle är en självklarhet!

    Nu ska vi hämta sonen hos kompisen. Ses!


    Frulle skrev 2009-07-15 15:54:51 följande:
    Ja men dom sitter ju i mitt hår redan. Tar aldrig av dom utan dom sitter där under en sjal jjuuuuu..
  • Soldemor
    passionsblomman skrev 2009-07-15 15:57:24 följande:
    Ja så är det ju. Huckle är en självklarhet! Nu ska vi hämta sonen hos kompisen. Ses!
    Trevlig helg, blommis och alla andra tanter. Om ca 30 min tar jag helgledigt, m bla utställning på lördag. Då har vi kanske en nybliven blommig husägare i vår illustra skara!
  • didis

    *hoppar hoppar hoppar upp o ner*

    Men guuud vad roligt! Hopppas att inga andra lägger något bud utan att allt går som planerat!

    Fantastiskt roligt alltihop!


    passionsblomman skrev 2009-07-15 14:41:51 följande:
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!Banktjejen mailade och vi får låna pengarna om vi vill!!!!jag dör jag dör jag dör!*hoppar runt*Nu har jag pratat med deras mäklare också och allt som vi känner in verkar stämma, nämligen att detinte finns ngra bud än osv.Nu ska den ordinarie bankkvinnan få komma tillbaka -måndag, och vi ska kolla och jämföra andra banker-imorgon och fredag då lämpligen.Dessutom måste de nera på orten svara sambon lite på om han verkar kunna få en av de där tjänsterna. Borde gå att få veta också i början av nästa vecka.DÅ kan vi höra av oss till säljarna och lägga vårt bud..Mailat med dem och de har semester den här veckan-det är bra, för det har deras ordinarie mäklare ockåså, så det händer nog inget där den här veckan...*hoppar runt lite mer*
  • passionsblomman

    Jaaaa och nu gäller det ja på jobbsidan och så måste vi vara coola och lägg a rätt bud. Fy fadriken vad jobbigt DET känns!
    Man vill ju inte skambuda och få dem förbannade, men inte råka bjuda för högt heller...


    didis skrev 2009-07-15 16:08:52 följande:
    *hoppar hoppar hoppar upp o ner*Men guuud vad roligt! Hopppas att inga andra lägger något bud utan att allt går som planerat! Fantastiskt roligt alltihop!
  • TinkerBelle

    Hej tanter,

    Ska försöka läsa ikapp efter en dag inne i London...

    Jag förstår dig. Ska vara ifrån barnen i 14 dagar när vi åker på "honeymoon". Bävar!


    Frulle skrev 2009-07-15 06:41:23 följande:
    Äsch, jag längtar nog efter barnen. 8 dagar har dom varit borta nu.. I morronbitti kommer dom..
  • passionsblomman

    Åh hjälp...det skulle jag inte fixa det vet jag...


    TinkerBelle skrev 2009-07-15 19:59:25 följande:
    Hej tanter,Ska försöka läsa ikapp efter en dag inne i London...Jag förstår dig. Ska vara ifrån barnen i 14 dagar när vi åker på "honeymoon". Bävar!
  • TinkerBelle

    Jag vill också va med!!!!!


    passionsblomman skrev 2009-07-15 15:20:50 följande:
    Vad fasen TROR ni??? Det blir en tantfest i det huset som ingen sett maken till hajjar la ni!!!
  • TinkerBelle

    Haha ni skulle se en del av dme bilder som dottra tog på bröllopsdagen - RIKTIG tant med masssssor av rullar.


    passionsblomman skrev 2009-07-15 15:57:24 följande:
    Ja så är det ju. Huckle är en självklarhet! Nu ska vi hämta sonen hos kompisen. Ses!
Svar på tråden Tantvarning 5