• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Soldemor
    Frulle skrev 2009-07-15 14:49:27 följande:
    Men LOOVA att jag får komma och sova i villa villekulla då!!
    Då tar jag ledigt och kommer också! "Tantfest, tantfest hela dan'!"
  • Villemoa

    HEMSKT är ordet!!

    Bryter också ihop när jag tänker på det, alla mina fina klänningar i stl 38-40 som jag inte kommer in i. Även om jag skulle träna som en tok skulle jag inte komma in i dem längre. Har alltid haft breda höfter och efter graviditet och förlossning har de ju blivit lite bredare så jag skulle ändå inte kunna ha dem på mig
    Drar också stl 44 nuförtiden och ibland måste jag även köpa byxor i stl 46 (!!!) för att 44 är aningen för tajta över höfterna . Fast jag är glad för att jag är lång, 177cm, det gör mig någorlunda proportionelig i alla fall...

    Nä, berätta nåt roligt istället så jag slipper tänka på min klädstorlek!!


    passionsblomman skrev 2009-07-15 12:55:21 följande:
    Åh visst är det HEMSKT!!! Man vill ju fasen jälvdö...Jag har kartonger med mina stl 36 klänningar, andra kartiónger med mina 38...garderoben är blandad med 40-42 och så nu de förfärliga tälten i stl 44..buhuuuuuuu! Jag bryter ihop när jag tänker på det.
  • Villemoa

    HURRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA VA BRAAAAAAAAAAAAAA!!!! Jag vill också vara med på tantfest i Villa Villerkulla


    passionsblomman skrev 2009-07-15 14:41:51 följande:
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!Banktjejen mailade och vi får låna pengarna om vi vill!!!!jag dör jag dör jag dör!*hoppar runt*Nu har jag pratat med deras mäklare också och allt som vi känner in verkar stämma, nämligen att detinte finns ngra bud än osv.Nu ska den ordinarie bankkvinnan få komma tillbaka -måndag, och vi ska kolla och jämföra andra banker-imorgon och fredag då lämpligen.Dessutom måste de nera på orten svara sambon lite på om han verkar kunna få en av de där tjänsterna. Borde gå att få veta också i början av nästa vecka.DÅ kan vi höra av oss till säljarna och lägga vårt bud..Mailat med dem och de har semester den här veckan-det är bra, för det har deras ordinarie mäklare ockåså, så det händer nog inget där den här veckan...*hoppar runt lite mer*
  • Soldemor
    Villemoa skrev 2009-07-15 15:13:37 följande:
    Nä, berätta nåt roligt istället så jag slipper tänka på min klädstorlek!!
    Blomman skall antagligen få köpa sitt drömslott! Världens mysigaste läckra kåk!
  • Villemoa

    Ja, det huset är såå himla mysigt!! Bullerbyn goes Villa Villekulla typ


    Soldemor skrev 2009-07-15 15:17:12 följande:
    Blomman skall antagligen få köpa sitt drömslott! Världens mysigaste läckra kåk!
  • Frulle

    Jag tar med mig brödrosten!!


    passionsblomman skrev 2009-07-15 15:20:50 följande:
    Vad fasen TROR ni??? Det blir en tantfest i det huset som ingen sett maken till hajjar la ni!!!
  • Frulle

    En liten nöt kanske?


    Soldemor skrev 2009-07-15 15:41:08 följande:
    Vad kul! Vad tänkte du rosta?
Svar på tråden Tantvarning 5