• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Soldemor
    Frulle skrev 2009-07-15 10:24:05 följande:
    aha, ja tävlingar vet jag inget om! Minns dock att pälsen var fin men JOBBIG!!!
    Kamma, kamma, kamma varje dag - och så lite fuktig mirakelduk mothårs ibland, och lite furminator!
  • Soldemor
    passionsblomman skrev 2009-07-15 10:24:35 följande:
    sv.wikipedia.org/wiki/KoratSå här ser Koraten ut. Panzer: *går ut och fotar vildbasarna*
    Läcker! Vilket uttryck! Tror att det bor en sådan i ett hus precis nedanför vårt område, där vi brukar gå med Snuttarna ibland. När den var liten och satt i fönstet såg den ut som en leksakskatt!
  • passionsblomman
    Panzerfaust skrev 2009-07-15 10:21:22 följande:
    blomman har då ngr nytagna kort på killarna i Blommans kull som du kan lägga in i ditt galleri? Panzers syrra kan kanske vara intresserad!Är de lite fluffiga? Lena, systern är här och hjälper till med att måla.
    Jag lyckades ta några innan de smet in i jasminbusken och gömde sig för den där jobbiga människan...
    Jag skickade dem till Heloises telefon, snabbast så, hoppas hon är hemma?
  • Frulle

    Precis. Det var det som gällde. Men ändå lyckades ena katten få tovor!! Pluttan, vi fick raka henne! Skatorna skrattade ute på gården.


    Soldemor skrev 2009-07-15 10:25:54 följande:
    Kamma, kamma, kamma varje dag - och så lite fuktig mirakelduk mothårs ibland, och lite furminator!
  • passionsblomman
    Frulle skrev 2009-07-15 10:40:21 följande:
    Precis. Det var det som gällde. Men ändå lyckades ena katten få tovor!! Pluttan, vi fick raka henne! Skatorna skrattade ute på gården.
  • Soldemor
    Frulle skrev 2009-07-15 10:40:21 följande:
    Precis. Det var det som gällde. Men ändå lyckades ena katten få tovor!! Pluttan, vi fick raka henne! Skatorna skrattade ute på gården.
    Stackars lilla Snutt!
  • Frulle

    haha ja!

    Men nu är hon i katthimlen och äter musslor med grädde..

  • Aleta

    Oj, åtta dagar!
    Var utan min äldsta i fem dagar, men hon kom hem igår som tur var.
    Jag förstår att du längtar.


    Frulle skrev 2009-07-15 06:41:23 följande:
    Äsch, jag längtar nog efter barnen. 8 dagar har dom varit borta nu.. I morronbitti kommer dom..
  • Aleta

    Jättfin!

    Själv är jag kattallergiker, men jag har en sibirisk kille som funkar utmärkt, som tur är.


    passionsblomman skrev 2009-07-15 10:24:35 följande:
    sv.wikipedia.org/wiki/KoratSå här ser Koraten ut. Panzer: *går ut och fotar vildbasarna*
  • passionsblomman

    aaaah! Jag har babblat hål i huvet på tjejen på banken nere på orten..

    Hon ska titta på ett lånelöfte så fort hon kan.

    Det lät inte alls som att det skulle vara hopplöst! *svimmar av nervositet*

Svar på tråden Tantvarning 5