• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Soldemor
    passionsblomman skrev 2009-07-14 13:35:30 följande:
    Visst gör det! Och kissekattungar finns här också och smultron i trädgården...
    Oh, jag kommer också om jag får! Behöver göra något helt annat känns det som! Jag kan se efter bebisarna medans ni städar! *Stoppar i hemlighet ner några i en specialpreparerad väska*
  • Villemoa

    Jo så långt hängde jag med men jag tänkte att ni kunde ju fått chansen att lägga utgångsbudet efter ert första bud. Sen kan man ju tycka att det är bättre att få ett bud än inget alls.


    Soldemor skrev 2009-07-14 13:35:20 följande:
    Vi la under utgångsbudet, 145´mindre än vad de ville ha, så då var vi inte intressanta. Ja ja, lycka till, det var ett liknande hus till salu förra sommaren, och de ville också ha 895´men jag tror de fick 700´. Människor är nog lite försiktiga med sinna pengar fortfarande, finanskrisen har liksom inte släppt riktigt än...
  • Frulle


    Ja gud ja. Hemma har vi också smultorn, och SÅÅÅ mycket jordgubbar i gubblandet. Men jag är dödligt rädd för kryp så jag vågar inte plocka dom!
    passionsblomman skrev 2009-07-14 13:35:30 följande:
    Visst gör det! Och kissekattungar finns här också och smultron i trädgården...
  • passionsblomman

    Men herregud!
    Är du allvarlig?

    Vem tror du är räddast? krypet eller du?


    Frulle skrev 2009-07-14 13:43:19 följande:
    Ja gud ja. Hemma har vi också smultorn, och SÅÅÅ mycket jordgubbar i gubblandet. Men jag är dödligt rädd för kryp så jag vågar inte plocka dom!
  • Frulle

    Lätt fråga.. JAG!
    Krypet vill ju åt mig..


    passionsblomman skrev 2009-07-14 13:44:28 följande:
    Men herregud! Är du allvarlig? Vem tror du är räddast? krypet eller du?
  • Soldemor
    Villemoa skrev 2009-07-14 13:40:06 följande:
    Jo så långt hängde jag med men jag tänkte att ni kunde ju fått chansen att lägga utgångsbudet efter ert första bud. Sen kan man ju tycka att det är bättre att få ett bud än inget alls.
    Maken tycker inte det är värt utgångsbudet.
  • Soldemor
    Frulle skrev 2009-07-14 13:46:16 följande:
    Lätt fråga.. JAG!Krypet vill ju åt mig..
    Håller med! Kryp kan vara ganska läskiga. Är det desstuom fråga om nattfjärilar med hemska, håriga flaxande vingar eller ännu otäckare: Ollonborrar (huu!), då är det bara så, att de är ute efter en. Kan inte låta bli att undra vad Gud tänkte på när dessa riktigt räliga saker skapades. Fast Gud skapar ju också måndagsexemplar ibland.
  • Daa

    Oj, vad ni skriver.
    Kan ni fortsätta bjuda på huset, Soldemor?

    Hur går det, Mulle? Får du gå hem snart?
    Det får jag. Sedan är det bara tre arbetsdagar kvar innan semestern. Det känns som om jag aldrig har behövt semester så mycket som jag behöver det nu. Fast det är klart, kanske känns det så varje år?

  • Frulle

    17,00 SPRINGER jag här ifrån!
    Sköööönt med semester va??


    Daa skrev 2009-07-14 15:53:50 följande:
    Oj, vad ni skriver. Kan ni fortsätta bjuda på huset, Soldemor? Hur går det, Mulle? Får du gå hem snart?Det får jag. Sedan är det bara tre arbetsdagar kvar innan semestern. Det känns som om jag aldrig har behövt semester så mycket som jag behöver det nu. Fast det är klart, kanske känns det så varje år?
  • Soldemor
    Daa skrev 2009-07-14 15:53:50 följande:
    [citat]
    Oj, vad ni skriver. Kan ni fortsätta bjuda på huset, Soldemor?

    Säg det, beror väl på om någon lägger bud på nuv ägarnas önskade utgångspris, gör ingen det (och det tror jag inte heller), så kanske mäklaren återkommer, för de vill väl iaf ha huset sålt?
Svar på tråden Tantvarning 5