• Svar på tråden Tantvarning 5
  • passionsblomman

    Det tror jag inte är ett skambud. Det är nog mer en början! Guuuu vad spännande hejja hejja!


    Soldemor skrev 2009-07-14 10:59:01 följande:
    Såg på hus igår och skall ringa mäklare för att lämna ett, som jag tycker, skambud, men maken är lite försiktig. Han tycker vi skall starta på 750', fast utgångspriset är 895'. vi får se hur det går, jag står bara och hoppar irriterat och ropar: "Vill ha, vill ha!"
  • passionsblomman

    Oj vilka fina bilder! Vad kul att ha sådana.

    De nya kissongarna härhemma är precis som din andra kisse, svarta och så olika vita teckningar på tassar, mage, bröst och ansikte.

  • Aleta

    Tack!
    Det beror nog på att jag är lite reserverad av mig. (Lite socialt handikappad kanske, men det är absolut inte så illa som med Bones. Brukar koncentrera mig på en eller två i taget bara.)

    Jag vill gärna se hur huset ser ut också, det låter jättespännande, jag håller och korsar allt som går.

    Soldemor: Har du också bilder?

    Lillabruden: Din möhippa låt också jättekul!


    passionsblomman skrev 2009-07-12 18:05:12 följande:
    Ååååååå vad mycket som har hänt i tråden! Välkommen Aleta! Att du inte slagit dig ner här tidigare är ju en gåta.
  • Soldemor
    passionsblomman skrev 2009-07-14 11:18:41 följande:
    Oj vilka fina bilder! Vad kul att ha sådana.De nya kissongarna härhemma är precis som din andra kisse, svarta och så olika vita teckningar på tassar, mage, bröst och ansikte.
    Då har du klassiska huskatter, iaf om man går efter vad domaren sa om Solde på utställningen i Malmö. "En klassisk svartvit huskatt". Sedan är hon ju dessutom semi-långhår och har många skogis-"symptom", vilket får oss att starkt misstänka att någon av föräldrarna är skogis.

    Vad kul att du gillar bilderna, de var verkligen värda pengarna, mycket duktig fotograf som reser runt t olika utställingar. Kongro heter han och finns i Norge. Vet inte om jag vågar lämna hans hemsidesadress här (så det inte klassas som reklam!). Men är du (eller någon annnan) intresserad, lämnar jag så klart adressen, vi var så nöjda! Han hade känsla för katter, det märktes under fotograferingen. på Amarettos uppfödares hemsida finns ett foto på hans pappa, Ymer, som också är taget av denne fotograf. En läcker katt som ser extra fin ut på det fotot.
  • Heloise

    oj vad lacker han är Soldemor! Jag har några fin kort på Smulan som är tagna på utställning, men det är förstoringar så jag kan inte lägga in dem.

    Någon tant som kan hjälpa till i jakten på recept? Vi har efter många om och men bestämt oss för att ha skagenfylld omelettrulle till förrätt och letar efteer recpet på omelettrullar, har hittat två som verkar okej, men de är ganska olika varandra och skulle gärna hitta ett 3e för att se om det liknar något av de andra två.

  • Aleta

    Usch!
    Har hon överhuvudtaget erbjudit sig att ställa upp för dig? Du mådde ju inte bra heller!

    Sedan det där med att du var svensk, jag blir så trött när nationaliteter tas upp som en anledning till något överhuvudtaget. DET är verkligen självupptaget. Hon borde ha sig en uppsträckning så att hon slutar ta till sådana argument.

    Sådana "vänner" behöver ingen!


    passionsblomman skrev 2009-07-14 10:42:24 följande:
    Nu känner jag istället att jag tycker hon var oerhört oförskämd och självupptagen och verkligen dra r växlar på att vi råkade få syn på ett hus och passade på att hälsa åpå den här killen-som min sambo saknar jättemycket. Inget av det har med henna att göra!Ja det var en lång story men det är inte varje dag ngs X förklarar mig som jordens svikare..
  • Heloise

    Håller med Aleta, hon verkar inte vara speciellt trevlig alls. Inte ska du må dåligt över att du i en tid som var jobbig för dig, fokuserade på dig och din familj. Nä usch vilken människa!!

  • Frulle

    HIKHF GHB -SGH IJNS-LKFK

    Så. Jag blev galen.

    Förlåt. Nu återgår vi till det normala..

    Ja Passion, det lät som en rejält trevlig fest du var på hos henne!

Svar på tråden Tantvarning 5