• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Frulle

    Jaaaa då.. Kniper för din skull..


    passionsblomman skrev 2009-07-12 22:18:00 följande:
    Har du satt benen i kors då för min skull? Det var sannerligen en uppoffring! Fast det är klart, Micke är bortrest än va?
  • Soldemor
    passionsblomman skrev 2009-07-12 20:03:01 följande:
    Det värsta med att förälska sig i ett hus...det är att min hjärna slår på på en extra cylinder och bara går och går och kommer på nya fantastiska saker att göra och inreda och fixa och dona...och så är det inte ens säkert att vi kan få några lån så vi kan köpa stället...
    "Systerhjärnor"!
  • Soldemor

    Sedan jag såg "vårt" hus på nätet i lördags har jag redan hunnit möblera det i princip helt och hållet, varit på IKEA och köpt massor med garderober samt börjat anlägga ett stenparti i nya trädgården ochl lovat snuttarna en golv-till-tak-klös i julklapp - ja, allt i hjärnan, den är makalöst effektiv när den vill det!
    Visning ikväll, sedan ev en tur bort t Kivik och marknaden.

  • Im yours

    Godmorgon tanterna!

    Daa; Har inte hört nått från teknikern som ska försöka rädda livet på min lap, el rättare sagt innehållet. Men någonstans känns det som att det ordnar sig

    Blomman; Det känns oxå som att det ordnar sig för med husköpet. Såklart hålls allt som hållas kan.

    Vi har bokat in oss på hotell nu i helgen. Känns som att vi behöver pussa på varann, vara själva o planera för min flytt till Kullavik. Med lite lyx, o flärd som inramning!!!!!!

    Oj, vad jag känner igen mig i planeringsstadiet. Jag är oxå klar över hur mitt tornrumshus ska se ut Jag ska ju flytta in i ett färdigt hem och ........... det känns lite konstigt. Skulle helst vilja bygga ihop nått eget med Lasse. Men han bor så underbart fint, bara ett stenkast från havet. Så ..... får väl försöka sätta min egen prägel bland kristallkronorna.

    Dagens plan; En prommis till stan, m en kompis. Strålande sol idag. Ha en underbar dag!!!

  • passionsblomman

    Solde: jo himmel vad man hinner mycket i huvudet. Jag har sååå fina lavendelgångar på framsidan det där huser redan. Bara en sån sak!

    I´m yours-HAR Lasse redan ett tornrum eller vad säger du???

    MulleFrulle: fortsätt knip för allsindar! Snart ska min mäklare ringa!

  • Frulle

    Men fy!! Va pirrigt!!!!!

    Jag är också pirrig.. Ska ju träffa en mäklare på onsdag!! Ska då få en värdering för lägenheten vi vill köpa loss och sen sälja..


    passionsblomman skrev 2009-07-13 11:09:35 följande:
    Solde: jo himmel vad man hinner mycket i huvudet. Jag har sååå fina lavendelgångar på framsidan det där huser redan. Bara en sån sak!I´m yours-HAR Lasse redan ett tornrum eller vad säger du???MulleFrulle: fortsätt knip för allsindar! Snart ska min mäklare ringa!
  • passionsblomman

    Åh shit! Nu har jag babblat aslänge med en mäklare. Det kommer hit en snubbe imorgon för att titta på stället och prata priser...aaaaaaah! Jag måste stäääääda! Hjälp!


    Frulle skrev 2009-07-13 11:11:26 följande:
    Men fy!! Va pirrigt!!!!!Jag är också pirrig.. Ska ju träffa en mäklare på onsdag!! Ska då få en värdering för lägenheten vi vill köpa loss och sen sälja..
  • Frulle

    Nä inte här inne.. Men jag har sett henne innan. Hon ger tips och råd ang hår och makeup. Sen när nån letar efter en makeuptjej eller frisör skriver hon ALLTID: titta i mitt galleria.
    Och hon gör SÅÅÅÅ fula grejer (ursäkta) så jag blev irri på´na!


    passionsblomman skrev 2009-07-13 12:35:44 följande:
    Minsann! Här i vår tråd? Näää?
Svar på tråden Tantvarning 5