• Svar på tråden Tantvarning 5
  • lillabruden

    är hippad här oxå

    Vi hade en heldag igår med shopping kl 10, champagne frukost kl 11, sen blev jag uppklädd och fick ögonbindel och musik i öronen, in i en taxi och iväg till Laserdome där vi hade riktigt skoj!!! Jag vann att rida tjuren *fnissar* med hela 22sekunder på den, jag vann sumobrottningen och fick en medalj
    Vi hade också laserdome spelet (där man skjuter med laser) o där förlorade jag....hade ju en sån slöja på huvet, alla såg mig ju!!! hahaha men fan va roligt vi hade!
    Vi hade också boxning med 3kgs handskar och laserstrålar rummet (James Bond Catherine Zeta Jones grej där man i princip ska vara en ål!!!) Min fläta pajade det för mig
    Efter det var det av till svärmors stuga och där hade vi jättemysigt med mat och Singstar, massa snack och så,
    Vi skulle iväg ut på kvällen men jag mådde så bakis redan vid 22 att jag fick be om att få åka hem *skäms*
    Är ju trots allt en riktig tant numer, tål inte att blanda alkohol!!! Drack champange, cider och shottade Dooleys. Men faktiskt inte så mycket..men det räckte!!!

    idag mår jag toppen med undantag för att jag är trött

    Hoppas Heloise också hade super bra!!!!!!!!

    KRamar!!!

  • dfk

    Jag ska åka till Dalarna nu med mina barn. Min man blir gräsänkling, då han jobbar. Jag är lite pirrig inför resan, inte van att åka bara "halva" familjen men jag ska väl komma med på rätt tåg och kliva av på rätt station hoppas jag!
    Jag kommer sakna er oändligt!

  • Im yours

    Soldemor; Walkincloset, jag vill ha. JAG VILL HA!!! Hoppas, du får din man att tänka rätt

    Silvera, välkommen in i värmen, igen!

    Lillabruden; Vilken aktivitetshippa du fick Som den äldste i vårt gäng blev jag matt bara av att läsa om sysslorna Men jag blir glad då den hippade bruden är glad. Det där med flätan, flicka lilla var rädd om den. Ska visst klippas bort, o kort så småningom.

    Pantzer; Ta hand om Heloise idag, hon kan vara aningens skör. Ser fram emot att höra hur hennes hippa var.

    Strålande sol idag, tja några minuter åt gången iaf Här ska tvättas semesterkläder, sängkläder, o allt annat som mitt tvättmonsteröga nosar upp

    Kramar, o som alltid. Ny dag nya möjligheter.

  • Im yours

    dfk; Ha det bra i Dalarna. Ett underbart sommarlandskap. Du kanske träffar på Fjällfruggan, hon huserar visst oxå därnere Vinkevink

  • Soldemor

    Im yours skrev 2009-07-12 08:53:48 följande:


    Soldemor; Walkincloset, jag vill ha. JAG VILL HA!!! Hoppas, du får din man att tänka rätt
    Jag arbetar på det, vi gick till huset igår kväll när vi var ute med Snuttarna (råkade "bara bli så" av en händelse, he he!) och jag visade maken potentialen med trädgården. Där är nämligen inte gjort något alls, det är bara att sätta igång och gräva som han vill ha det!
  • Heloise

    Blev hippad igår av mina underbara vänner; fan vad kul det var!

    De kom och kidnappade mig på jobbet, sen fick jag åka skidor uppför slottsbacken och efter skidorna fick jag gå på floating.
    Sedan var det härlig picknick i det gröna och sen iväg på go-cart! Efter go-carten drack vi kaffe och käkade bullar hemma hos en av tjejerna och efter det bar det iväg på.... Hiphop lektion. Helt enormt super kul, har aldrig dansat hiphop i hela mitt liv men vi fick lära oss ett nummer som jag kommer avkräva att vi framför på bröllopet haha. Get your hands up get your hands upp känner ni gunget tjejer

    Efter hiphoppande så blev det en sväng till en annan kompis occh dusch smink och iväg på restaurang med mumsig mat och många skratt. Efter maten så drog de iväg mig till ett ställe jag aldriga varit på tidigare och antagligen aldrig kommer gå till nå mer heller, en karaoke bar, jag hatar att sjunga och är dessutom skräckslagen när det gäller publika framträdanden och att sjunga in public är liksom en mardröm för mig, men va fan man har bara möhippa en ggr så jag rockade järnet till ABC och Enter Sandman och sjöng av hela mitt hjärta, rock killarna i baren skrek en gång till och servitrisen videofilmade det och har tydligen lagt ut det på nån sajt.

    Efter karaokebaren bar det av mot krogen och där dansade vi i 2 timmar tills stället stängde och jag vart satt i en taxi!

    Hade så otroligt kul, och känner tacksamhet över att jag har så underbara vänner!

  • didis

    Låter som en toppenmöhippa, Heloise!

    Passionsblomman: jag väntar otåligt på en rapport om hur huset var!!

  • passionsblomman

    Ååååååå vad mycket som har hänt i tråden! Välkommen Aleta! Att du inte slagit dig ner här tidigare är ju en gåta. Ha! Nu är snart alla bra på hela BT med i tantgänget!

    Didis: Hur lång tid det tar att städa 38 kvm, beror i högsta grad på hur många sombor där och hur många saker som trängs med dessa personer...*jämmer och död*

    Och hippor! Vad kul ni verkar ha haft Lillabrud och Heloise! Det gläder mig.

    Min sambo-som jag inte träffat på nätet-och jag har kommit hem nu.
    Jag måste nog bli Smålänning-inte bara i fråga om ursprung, utan på allvar.
    Nu väntar ett par förfärligt nerösa dagar, för nu måste vi prata med mäklare och bank här så vi kan få veta om vi ens får lov att bjuda på huset...Vill ha vill ha vill ha!!!

    Vår andra katta går och skriker och ska när som helst få sina ungar uppenbarligen. Så nu jäklar blir huset fullt!

Svar på tråden Tantvarning 5