• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Soldemor
    didis skrev 2009-07-08 20:36:44 följande:
    "mandibularkanalen förlöper inferiort-buccalt. Inga radiologiska tecken på patologier *önskar lycka till med operationen*"Undrar om jag någonsin blir godkänd då??
    Yes, vad underbart!
  • Soldemor
    Panzerfaust skrev 2009-07-08 23:01:26 följande:
    80-90-talister är drägg och simulanter.
    Ja tacka vet jag de gamla, goda 60-talisterna, vi som är uppfödda med fluortanter, jordskor och Staffan Westerberg!
  • Soldemor
    Cantaton skrev 2009-07-09 10:36:24 följande:
    Jag och så typ alla mina vänner också då De är som jag.F.ö. så bokade vi in en resa till Gotland igår (sön-tor), så jag kommer inte att ha tid att ta på mig några projekt under semestern
    Låter sunt, inbillar mig på något vis att semester = vila och avkoppling, eller?
  • Soldemor
    feministbrud skrev 2009-07-10 16:29:39 följande:
    Haha, har alla tanter träffat sina män/blivande på nätet??
    Nej, hittade min på Friskis&Svettis, han var ledare på ett pass jag gick på...och han var förlovad och jag var gift.
  • Soldemor
    lillabruden skrev 2009-07-10 18:26:10 följande:
    i mitt galleri då,men det kanske ni fattade
    Nej, skall du inte! Ditt hår är jättefint som det är! Jag har klippt mig kort några gånger och även om det är skönt i början, så tröttnade iaf jag rätt fort.
  • Cantaton

    Precis så Passionsblomman fick för sig att jag skulle lyckas ta på mig något halvprojekt även under semestern, men jag tror (tack och lov) faktiskt att hon får fel på den punkten!


    Soldemor skrev 2009-07-11 12:16:15 följande:
    Låter sunt, inbillar mig på något vis att semester = vila och avkoppling, eller?
  • silvera

    Hej hej,
    hoppar in i tråden och vinkar lite!
    Har haft uppehåll från BT i sex månader, så nu har jag abstinens...
    Kram Silvera

  • Soldemor

    Jaha, sådär blir det visst när man varit gravt tanttrådsabstintent sedan i onsdags kväll!

    Har hittat ännu ett hus som jag blivit helt betuttad i! Dessutom ligger det på samma område som vi redan bor i, och det är ju där maken vill bo, alltså inga ursäkter kvar (he he!). Men det är så fint, så han kan inte säga något om det. I princip är det helt vitt och ljust där inne, bortsett från en vägg som är grön, men det är i min tänkta Walk-in-closet, så där kan jag ställa garderober, fiffigt uttänkt, eller hur?

  • Panzerfaust

    H är ute på sin möhippa nu, blev "kidnappad" tidigt i morse.

  • Cantaton

    Oh


    Panzerfaust skrev 2009-07-11 21:28:16 följande:
    H är ute på sin möhippa nu, blev "kidnappad" tidigt i morse.
Svar på tråden Tantvarning 5