• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Heloise

    haha det var lite kul när ajg träffade Panzer på nätet, han bodde i Gbg just då och gansak snart kom det fram att han hade kvar sin läg i Gävle. Jag vodde hemma hos mamma och pappa då och det var 30 min till Gävle. När vi pratade så sa han att han hade systrar som höll på med hästar och en av dem hade 2 vita hästar och hette Linda. Ja sa att det låter precis som en tjej jag känner( hon hade ihop det med en kille som jag kände/var kär i) men det kunde itne vara hon eftersom hennes efternamn inte var samma som Panzers, varpå han säger att han bytt namn men hans lilla syster har kvar deras gamla namn, och det visade sig att det var samma tjej som jag träffat. Världen är inte så stor ändå


    feministbrud skrev 2009-07-10 16:29:39 följande:
    Haha, har alla tanter träffat sina män/blivande på nätet??
  • feministbrud

    Nej, det är den inte! Vilken kul historia! Jag träffade min man när jag bodde i gbg och han i sthlm. Efter tre månaders pendlande gav jag upp och flyttade hit. Det har jag inte ångrat!


    Heloise skrev 2009-07-10 16:34:21 följande:
    haha det var lite kul när ajg träffade Panzer på nätet, han bodde i Gbg just då och gansak snart kom det fram att han hade kvar sin läg i Gävle. Jag vodde hemma hos mamma och pappa då och det var 30 min till Gävle. När vi pratade så sa han att han hade systrar som höll på med hästar och en av dem hade 2 vita hästar och hette Linda. Ja sa att det låter precis som en tjej jag känner( hon hade ihop det med en kille som jag kände/var kär i) men det kunde itne vara hon eftersom hennes efternamn inte var samma som Panzers, varpå han säger att han bytt namn men hans lilla syster har kvar deras gamla namn, och det visade sig att det var samma tjej som jag träffat. Världen är inte så stor ändå
  • Heloise

    En till lite kul historia om en liten värld, är när Pnazer och hans kompis var i London och skulle på fotboll, de står i tunnelbanan och hör folk snacka dalmål och när de kliver ur vagnen så kliver de mer eller mindre på min svåger, som ska på samma match. Ingen av dem visste om att den andre skulle dit, är inte det helt fantastiskt att i en så stor stad så springer de på varandra! You can run but you can't hide
    Min bästa kompis och Pnazers polare sprang även på varandra på flyplatsen i Kuala Lumpur, den är ju så lite menar jag...


    feministbrud skrev 2009-07-10 16:36:51 följande:
    Nej, det är den inte! Vilken kul historia! Jag träffade min man när jag bodde i gbg och han i sthlm. Efter tre månaders pendlande gav jag upp och flyttade hit. Det har jag inte ångrat!
  • feministbrud
    Andreas barndomvän sprang på oss i Hong Kong på vår bröllopsresa. Han visste att han bodde där, men hade ingen kontakt med honom. Hong Kong är ju inte Hjo eller Nyköping precis.
    Heloise skrev 2009-07-10 16:40:25 följande:
    En till lite kul historia om en liten värld, är när Pnazer och hans kompis var i London och skulle på fotboll, de står i tunnelbanan och hör folk snacka dalmål och när de kliver ur vagnen så kliver de mer eller mindre på min svåger, som ska på samma match. Ingen av dem visste om att den andre skulle dit, är inte det helt fantastiskt att i en så stor stad så springer de på varandra! You can run but you can't hide Min bästa kompis och Pnazers polare sprang även på varandra på flyplatsen i Kuala Lumpur, den är ju så lite menar jag...
  • Heloise

    wow coolt! Nä inte direkt haha


    feministbrud skrev 2009-07-10 16:42:18 följande:
    Andreas barndomvän sprang på oss i Hong Kong på vår bröllopsresa. Han visste att han bodde där, men hade ingen kontakt med honom. Hong Kong är ju inte Hjo eller Nyköping precis.
  • lillabruden

    hejsvejs

    är hungrig men ingen aptit :-/ har marabou men liksom inte det bästa efter ett träningspass!

    jag har blivit riktigt trendig med min nintendo wii active träning!!! följer det till och med

    ska återigen kika vad jag har i köket....

    wish me luck, det ryktas möhippa i helgen

  • Daa

    Kul att läsa om era nätdejter!
    Ingen nätdejting för oss: maken hade spanat in mig och luskat reda på mitt mobilnummer. Efter mycket vånda skickade han ett sms (och min första tanke var "vem är det här?" ) som ledde till många fler sms som ledde till en riktig dejt som ledde till... och så vidare

    Några bekanta till en arbetskamrat var på semester i Tokyo och sprang på en tjej som de bott granne med för en hiskelig massa år sen. Jag menar...i Tokyo??

    Spännande, lillabruden. Lycka till!

  • lillabruden

    i mitt galleri då,men det kanske ni fattade


    lillabruden skrev 2009-07-10 18:25:03 följande:
    kika på de 2 senaste bilderna, ska jag klippa mig????
Svar på tråden Tantvarning 5