• viktualia

    trettonde gången vi gjort det

    Plötsligt var det dags för 13:e tråden - 13:e omgången med prat om stort och smått, om kärlek och sorg, om pirr i magen och stora beslut i livet!

    Välkomna kära trådpolare!!

  • Svar på tråden trettonde gången vi gjort det
  • MuffinsTönt

    Neeej! fy farao va pissigt!!!!

    Själv gjorde jag dagens tabb. Jag glömde lägga i jordnötssås till kunden. Stackarn får äta sina kycklingspett UTAN sås...! Hur ska det gå? Jag skulle inte kunna göra det.

  • mc2

    Huff, ingen bra dag att jobba på typ... Hoppas kunden inte blir allt för arg. Fast det är ju som att dricka ett ölglas, utan öl.... Nä, det blir så ibland. Nya tag i morgon. ;o)

  • viktualia

    Mc2 - dååålig dag här också... fast här pga eländigt illamående... som sagt: tur att jag har ett så otroligt roligt jobb.. annars hade jag lagt mig i ett hörn och tjutigt..... med pendling och allt är det lite vääääl tungt... *blärk*

    Tuttfia har dessutom varit tvungen att köpa en ännu större BH idag... *suckar* hur fnnnnnnnnnn kan folk operera sig till 70F??? Mycket mysko!!

  • MuffinsTönt

    Vickan
    Oj, det lät mindre kul!! Den frågan harj ag oxå ställt ibland när man läser/ser vissa tjejer. Speciellt om tjejen är benrangel i övrigt...

    En jobbdag kvar sen är jag leediig! Woohooo!!!

  • mc2

    Vickan:
    Usch, det där är något jag som kille aldrig kommer kunna förstå men det låter såååååå jobbigt att må så illa! :( Hoppas det släpper snart! Jag skickar över en kopp Lapsang Formosa och bäddar ner dig i soffan.

  • MuffinsTönt

    Hmm... Lapsang Formossa låter bekant!! Te? Tror grabben pratade väl om den ibörjan av dejting-perioden. Jag köpte det o blev superbesviken. Smakade ju ingeting?!?!! Behöver jag säga att jag drog en vit lögn när han frågade va jag tyckte... Senare märkte jag att den tillhörde de mer drickvänliga varianterna ur hans sortiment...

    Gissa om jag blev glad när han skaffade en esspresso maskin!

  • MuffinsTönt

    Nu har jag köpt en tågbiljett tillbaka till göteborg från skövde med avgång 22.15 för 95kr. Billigare än så blir det inte! Hur jag ska ta mig dit är en annan femma...

  • mc2

    Hehe, jojomensan. Té.... Det mest underbara té som finns. Du måste fått en fulevariant, eller Lapsang Sushong. Formosan är hästlängder mer rökigare än sushongen. The best a sick person can get. :) Är han en teoman alltså? Coolt. Vad hade han för hemska téer?

    Kul att du visste vad Lapsang var för ngt, inte m,ånga som vet. Espresso är ju inte heller fel. ;) Tyvärr finns det bara sunkmiga Selectamaskiner på jobbet, och det smakar verkligen skit i munnen.

    95 spänn för biljetten!? wow! Det är ju som att äta på Max eller så. Grattis! :) Hoppas den är äkta.

    Nu ska jag sova för det verkar bli en stökig natt inatt igen... Igår sov jag 3 timmar.... Tur att man är FLEDig på fredagar. ;)
    Sov gott tjejer och så hoppas vi att alla har en bättre dag i mrogon!

  • anne på grönkulla

    Lapsang är gott, men formosa vet jag inte om jag provat! Annars är Russian Earl Grey en favvo, men ikväll har mest vin slunkit ner (igen)...

    O så har jag badat i skärgården, men det var måååånga timmar sen.

    Latte innehåller espresso, vispad varm mjölk o 2 bitar brunt socker, om jag ska dricka den...

Svar på tråden trettonde gången vi gjort det