• viktualia

    trettonde gången vi gjort det

    Plötsligt var det dags för 13:e tråden - 13:e omgången med prat om stort och smått, om kärlek och sorg, om pirr i magen och stora beslut i livet!

    Välkomna kära trådpolare!!

  • Svar på tråden trettonde gången vi gjort det
  • mc2

    Haha. Det är bara roligt! Och som sagt, har tjuvtränat hemma när frugan och hennes väninnor sätter igång... Cheeeeses.... Fast nästa vecka, då ska jag fly fältet.

  • anne på grönkulla

    *asgarv*


    mc2 skrev 2009-08-18 21:40:21 följande:
    Haha. Det är bara roligt! Och som sagt, har tjuvtränat hemma när frugan och hennes väninnor sätter igång... Cheeeeses.... Fast nästa vecka, då ska jag fly fältet.
  • mc2

    Det är ingen fara, det är verkligen minroteten som råkar ut för det efter förlossningen. Och trots det så vill hon ha fler barn så...... Fantastiskt hur kvinnans hjärna glömmer.

    anne på grönkulla skrev 2009-08-18 21:39:05 följande:


    aj - ni ska inte berätta gravidskräckisar för mig, har svårt nog med motivationen som det är...
  • mc2

    Stryka? Nä fy! Det är det i särkalss TRÅKIGASTE i hemmet.... Jag kan sympatichatta lite mellan kodraderna. Allt föra tt rädda dig från det hemska!!

    anne på grönkulla skrev 2009-08-18 21:40:37 följande:


    försvinner alla nu? fasen, då måste jag kanske stryka...
  • mc2

    Inga problem med sådant! Här är det ju rätt anonymt och så kan jag sträcka mig myyyycket längre än så... Man måste väl göra något för att chocka tillabaks.

    Två barn nu. Dotter 2,75 år och son 4 månader med två sylvassa tänder. VI vill ha ett barn till... Min fru vill ha TVÅ barn till men......... Skulle vara om det blir tvillingar då...

    Ni då? Om du vill svara.

  • mc2

    Åh! Vilken guldhit jag hittade.... "Mr dobelina, mr dobelina"..... vaddå åttiotal!

  • anne på grönkulla

    Ja jag vet inte, det är väl mitt livs största förvirring, vickan o jag har diskuterat bristen på biologisk klocka på längden o tvären... jag kan väl tänka mig barn men har för tillfället ett liv som absolut inte är anpassat efter dem (än mindre efter att de ska kunna bli till utan minutiös planering o enormt med tur). Maken vill nog ha barn mer än jag, men inte änb o mitt största problem är då att jag av biologiska skäl tvingas pusha mer än han gör för nåt som han vill mer än jag.

    Glasklart, eller hur?

Svar på tråden trettonde gången vi gjort det