• viktualia

    trettonde gången vi gjort det

    Plötsligt var det dags för 13:e tråden - 13:e omgången med prat om stort och smått, om kärlek och sorg, om pirr i magen och stora beslut i livet!

    Välkomna kära trådpolare!!

  • Svar på tråden trettonde gången vi gjort det
  • viktualia
    mc2 skrev 2009-08-18 21:25:44 följande:
    Det är omöjligt att slita sig... jag skulle ju jobba..... :o)Jag skulle gärna vilja ha era bravader i textform någon gång.
    Det gäller bara för dig att hitta det 12 tidigare trådarna som alla heter typ "Nu har jag gjort det igen" och sedan delnummer...

    *VARNING*

    over and out
  • mc2

    Naje... Man blir HÖG som en rymdraket! Vi har nog aldrig flummat så mycket som den natten, då vi även bildade föreningen HuH (Hög Utan Hasch)

  • anne på grönkulla

    bravader? jag bara härjar hårt med killarna jag jobbar med, enligt devisen "if you canät beat them, join them!". Var nog hemskt pretto och präktig som yngre men har försökt släppa det nu... man har bara så roligt som man gör sig!

  • mc2

    Vad tråkigt..... Då är det nog bara att vänta tills barnet kommer ut, och det är väl lika bra det. :)


    viktualia skrev 2009-08-18 21:28:38 följande:
    Nopp... det finns en maxdos
  • mc2

    True, true! Länge leve livet!!! :)

    anne på grönkulla skrev 2009-08-18 21:33:48 följande:


    bravader? jag bara härjar hårt med killarna jag jobbar med, enligt devisen "if you canät beat them, join them!". Var nog hemskt pretto och präktig som yngre men har försökt släppa det nu... man har bara så roligt som man gör sig!
  • mc2

    Försent, eller vad då?

    Fast är det socialstyrelsen som kommit på det så ska man ta det med en nypa salt... Enligt dem kan man inte ha problem med foglossning ens sekunden efter att bebben kommit ut....

    Min fru har en annan bild på det hela....

    anne på grönkulla skrev 2009-08-18 21:34:51 följande:


    maxdos te? Himmel o pankisar!
  • anne på grönkulla


    Skrämde vi bort muffins nu?

    O jag är impad av dig mc2 som klarar mig o vickan ihop - faktum är att vi träffat varandras respektive t o m som båda överlevt pärsen...
  • mc2

    NÄÄÄÄ.... jobba, jobba, jobba......

    Muffins: Hoppas sista dagen på jobbet går bra i morgn!

  • anne på grönkulla

    aj - ni ska inte berätta gravidskräckisar för mig, har svårt nog med motivationen som det är...


    mc2 skrev 2009-08-18 21:37:38 följande:
    Min fru har en annan bild på det hela....anne på grönkulla skrev 2009-08-18 21:34:51 följande:
Svar på tråden trettonde gången vi gjort det