• viktualia

    trettonde gången vi gjort det

    Plötsligt var det dags för 13:e tråden - 13:e omgången med prat om stort och smått, om kärlek och sorg, om pirr i magen och stora beslut i livet!

    Välkomna kära trådpolare!!

  • Svar på tråden trettonde gången vi gjort det
  • mc2
    viktualia skrev 2009-08-18 21:00:08 följande:
    Mc2 - som antiförkylning regerar Esberitox... hur jag som gravid ska kunna leva utan det i vinter.... gåta är förnamnet.. utmaning efternamn...
    Det har jag aldrig testat! Värt ett försök! Jag är typ sjuk 1-2 ggr per år men när jag blir förkyld då vill jag hugga bort halsen! (Låter jag som reklamen för Enchinagard nu? Eller hur det nu stavas?) Köper man det på apoteket eller i hälsokostaffärerna?
  • anne på grönkulla

    Va! Vad är det du vill veta?


    viktualia skrev 2009-08-18 21:06:15 följande:
    Och Anne din hemska fyllekaja... *garvar* sådana här hemlisar avslöjas lätt genom en enkel fråga på chatten.. he he he
  • viktualia

    Mc2 - man tar det i förebyggande syfte plus när man känner första symptom och det finns på apoteket. Och japp det är enchinea (stavning??) i tabletterna.

  • mc2

    Ingen aning om guld tyvärr... Vet bara att affären vid Hötorgets tunnelbanestation KÖPER guld....

  • mc2

    *sitter och myser*
    Inlindad i filt,
    fötterna på fotpallen,
    whiskey på fasta datorn,
    choklad i munnen,
    laptopen i knät,
    chattar.....
    Ganska gôtt.

  • viktualia

    tex dra på oss trikåer, gå ner i spagat och sedan sätt fart på pompomandet....

    ...vilket sedan avslutas med rejäl suparfest ombord på en Finlandsfärja.....

Svar på tråden trettonde gången vi gjort det