• viktualia

    trettonde gången vi gjort det

    Plötsligt var det dags för 13:e tråden - 13:e omgången med prat om stort och smått, om kärlek och sorg, om pirr i magen och stora beslut i livet!

    Välkomna kära trådpolare!!

  • Svar på tråden trettonde gången vi gjort det
  • anne på grönkulla

    får man inte ta sånt när man är på smällen?
    *undrar anne som i fridens namn aldrig kommer kunna hålla reda på allt hon inte får göra om hon dag välsignas*


    viktualia skrev 2009-08-18 21:00:08 följande:
    Mc2 - som antiförkylning regerar Esberitox... hur jag som gravid ska kunna leva utan det i vinter.... gåta är förnamnet.. utmaning efternamn...
  • viktualia

    Mc2 - fast i dina omgivningar känner jag mig mer hemma i kyrkan som delar namn med och ligger nära en t-banestation på alfabetets första bokstav..

  • mc2

    Blev det någon god middag oxo eller bara gott vin och tilltugg? Verkar som om du tycker om att laga mat... Det gör jag med men min fru tycker inte om att jag experimenterar så mycket.... Så här hemma har det tyvärr blivit att hon lagar maten (när hon är hemma). När hon inte är hemma äter jag och dottern sådant vi "inte får annars", som lever och annat gott. :) Klagar man, får man göra't själv, eller vad var det det sades förra veckan?

  • mc2

    Vickan. Det vet vi oxo vilken det är, vi har barn på dagiset intill.

  • viktualia

    Anne *undervisar* när man är på smällen MÅSTE man läsa på alla medicinförpackningar INNAN man stoppar i sig joxet.... *tipsar*

  • anne på grönkulla

    *himlar med ögonen*


    viktualia skrev 2009-08-18 21:03:53 följande:
    Anne *undervisar* när man är på smällen MÅSTE man läsa på alla medicinförpackningar INNAN man stoppar i sig joxet.... *tipsar*
  • viktualia

    Och Anne din hemska fyllekaja... *garvar* sådana här hemlisar avslöjas lätt genom en enkel fråga på chatten.. he he he

Svar på tråden trettonde gången vi gjort det