• viktualia

    trettonde gången vi gjort det

    Plötsligt var det dags för 13:e tråden - 13:e omgången med prat om stort och smått, om kärlek och sorg, om pirr i magen och stora beslut i livet!

    Välkomna kära trådpolare!!

  • Svar på tråden trettonde gången vi gjort det
  • mc2

    Action vet jag inte om det var HÄR. Jag var en zombie... Och när jag är trött, då babblar jag konstant. Ber om ursäkt för det.

    Vad skönt att bara "försova" sig till två på dagen! vilken dröm! Tur att ni inte hade ngt att passa.

    Hehe, man ska inte ha för bestämda vanor, då blir det häcken full för den personen. :)

  • mc2

    Vickan:
    Det är nog mest phillan och centrum'an som gäller för henne och hennes vänner. Centrumkyrkan har bra babyrytmik som vi går på. Jag är inte så bevandrad med vart kyrkorna ligger, vilken rondell?

    Usch, måste vara jobbigt att jobba när man mår så illa. Usch, usch. Hoppas det blir bättre.

  • mc2

    Idag hände det som inte fick hända.... Jag glömde bort vår bröllopsdag...... som TUR är är både jag och min fru LIKA dåliga på att komma ihåg den här dagen. Det är alltid våra föräldrar eller vänner som påminner oss..

    Var och handlade på Willys på vägen hem från jobbet när en vän ringer och säger "Grattis". Har nog aldrig sett ut som ett större frågetecken, sedan ramlade poletten ner..... Som tur var så kunda jag ju hinna köpa någonting till älsklingen iaf...

    Vi har INGA problem att komma ihåg andras dagar men hur svårt ska det vara att komma ihåg ens egen dag?

    Lugn kväll annars där ute? Här luktar det nybakade choklate-chip-cookies..... Mmmmmmmmh.

  • MuffinsTönt

    mc2
    Klockren!!!

    Den här tråden är till för att babbla om allt utan att behöva ha ngt vettigt att komma med. Det är bara tuta och köra!

    Visst är det skönt men samtidigt vill man också göra ngt vettigt. Jag va som en zombiie trots eller pga det.

    Jag ska inte va ledig förrän på fre o då har jag jobbat 4 dar i sträck varav 2 dubbelpass. Sk vi säga att det kommer bli en favorit i repris på fre. Det roliga var att då vi satt o planerade så tänkte jag: "visst kan jag köra 4 dar. Inga problem!"

  • mc2

    Uff, tänk på ditt hjärta med! Trösten är väl cashen. inte att förakta trots allt! Bara man hinner göra ngt kul med dem.

Svar på tråden trettonde gången vi gjort det