• viktualia

    trettonde gången vi gjort det

    Plötsligt var det dags för 13:e tråden - 13:e omgången med prat om stort och smått, om kärlek och sorg, om pirr i magen och stora beslut i livet!

    Välkomna kära trådpolare!!

  • Svar på tråden trettonde gången vi gjort det
  • viktualia

    jaaa de flesta av oss här i tråden är ju gifta sen länge, även om Muffins seglat in från ett annat håll.

    själv var jag BT-besatt när vi planerade bröllop. Numera läser jag bara en tråd passivt och babblar i denna plus granntråden.
    Jag brukar kalla detta för bästa sortens tjejsnack... vilket i granntrådens fall betyder att jag kommer över MÅNGA rädslor vad gäller graviditet/barn och i denna tråden har vi flamsat rätt mycket men även stöttat i tyngre perioder.

    Och den här tråden har funnits sedan juni 2006.. galet men sant...

    och du är som sagt väldigt välkommen som första kille i denna galenskap!

  • viktualia

    annars härjar åtminstone jag rejält på fejjan.. men det är ju inte anonymt alls...

    nu är det sovdags här! *godnattvinkar*

  • mc2

    Fejjan har jag inte orkat sätta mig in i så mycket. Chattar via Meebo, det är det enda jag har fejan till.

    Sov gott!

  • mc2

    Som enda kille(?) här så får jag väl stå till tjänst med att svara på frågor som rör hur 17 killar tänker ibland. Use me.

  • mc2

    APG:
    Det är nog oftast så. Jag har nog flest kvinnliga bekanta och min fru har mest manliga bekanta. Fast när man ska prata lite djupare saker och när man behöver stöd så är det nog tre killar och en tjej jag vänder mig till, förutom min fru såklart.

    Kanske är lättast att umgås med motsatta könet i vardagen?

    Nä, nu ska jag inte tråka er mer ikväll... Ska nog bena knythögen, som dottern säger.

  • MuffinsTönt

    Jag råkade snubbla in på BT tack vare en tjejkompis som skulle gifta sig. Hon hänger inte här längre men däremot jag...

    Det känns som jag har vänner inom olika områden... Konstigt uttryck men bättre kan jag inte komma på just nu. En del sitter jag o snackar skit med men inte allvarliga saker. Andra tvärtom. En brukar jag ringa till om jag ska shoppa. Som sagt, jag gör olika saker me olika personer. Undantag är då fika eller fest då alla träffas. Men på tu man hand blir det så omedvetet...

  • mc2

    Jo men så är det! Tyvärr har alla vänner spritt ut sig från Kiruna till Malmö så det är så sällan man ses. Fast som tur är finns det ju telefon och datorer idag. :) Fast på bröllopet vi var på i juli var de flesta samlade. Hur kul som helst! I Sundsvall dessutom och det är ju nästan i mitten av landet. :)

    Nu ÄR det nattinatti.. :)

Svar på tråden trettonde gången vi gjort det