• viktualia

    trettonde gången vi gjort det

    Plötsligt var det dags för 13:e tråden - 13:e omgången med prat om stort och smått, om kärlek och sorg, om pirr i magen och stora beslut i livet!

    Välkomna kära trådpolare!!

  • Svar på tråden trettonde gången vi gjort det
  • nennesjuttioåtta

    har ni gått all the way än eller hur går det med det? För sist jag hörde något hade du svårt att hålla händerna borta. Hur har prestationsångesten för hans del yttrat sig, har det gått bra?

  • anne på grönkulla

    Jag tycker nog också att det finns roligare saker än rosor att göra för pengar, men jag uppskattar dem ändå när de kommer. Men han är mer än jag för konventionella romantiska gester. Jag är nog helt enkelt okonventionell fär det mesta!

    Här har vi sprungit på stan hela eftermiddan - o mitt i alltsammans kommer min lilla skröpliga mormor knatande i en butik!

  • MuffinsTönt

    Haha, det är forf svårt att hålla händerna i styr men har det lugnat ner sig, mest pga min trötthet.
    Vi har gjort det mesta förutom själva "det". han har inte sagt ngt men jag tror att ångesten är där fortf. Sist missförstod han mig o trodde jag gjorde en pik om det. Då sa han: "Jag är nervös, dissa mig inte!". Jag blev ganska paff för jag har inte alls pressat honom o framför allt inte syftade på det. Jag gav honom svar på tal med en ganska bestämd ton. Han blev ganska snopen kan man säga.

    Apropå denna gosse. (har inte ventilerat mig på läääänge nu när min kompis är på semester me make+dotter ) Han måste ha svårt o uttrycka sig eller nåt. Ibland känner jag mig en aning avvisad. Ibland när vi är sitter eller ligger brevid varran så har jag en ovana att han ta på honom. Tex i håret eller nån annan slags (oskylig) beröring. Då vill jag gärna ha en liten respons på det. Nädå, han låtsas som ingeting. Då känner jag mig lätt dissad. En gång blev jag lite putt o frågade ut honom. Då svarade han... "Näää, jag vill en massa saker me dig!!" Jaha, men varför visar du inte det istället för att spela cool. *dummmer*

    Behöver man ställa honom i nån slags förhör varje gång lr...! *suuuck*
  • anne på grönkulla

    Här borde jag fixa en mingelfest för familjen o de närmsta kompisarna på lördag och vad gör jag? Läser recept, skriver listor över vad somn ska handlas o lagas? Inte jag - jag surfar!

  • anne på grönkulla

    Vi var o kollade på galet dyra smycken idag - nästa år har vi varit tillsammans i 10 år o gifta i 5, så frågan var om vi skulle fira det med varsin ring till? Men man har ju så jävla dyr smak!

  • MuffinsTönt

    Anne
    Dyra smycken är såååå snygga!

    Vågar man fråga om länk?

  • viktualia

    Anne .... och jag ska nog påminna maken om att det är tradition att den nyblivna pappan ska ge nåt vackert till den nyblivna mamman... fniss...

    ... gärna nåt i stil med ringen i din andra länk..... hihihi...

Svar på tråden trettonde gången vi gjort det