• viktualia

    trettonde gången vi gjort det

    Plötsligt var det dags för 13:e tråden - 13:e omgången med prat om stort och smått, om kärlek och sorg, om pirr i magen och stora beslut i livet!

    Välkomna kära trådpolare!!

  • Svar på tråden trettonde gången vi gjort det
  • viktualia

    anne på grönkulla skrev 2009-08-13 12:42:28 följande:


    men här står 20 enorma rosor som maken köpte till mig tills jag kom hem igår!
    vilken sötnos!!!
  • mc2

    anne på grönkulla skrev 2009-08-13 12:42:28 följande:


    men här står 20 enorma rosor som maken köpte till mig tills jag kom hem igår!
    Vilken snäll man du har. :)
    Och... 35, det är ju ingen ålder!!! :)

    Själv har jag en fru som tycker det är bortkastade pengar att köpa sådant... Inte så romantiskt va?..... :'o| Fast fotmassage går hem. ;)

    Hur gör man dessa roliga smileys som ni lägger in i era inlägg?
  • nennesjuttioåtta

    helåååååååååååå *ekoekoeko*



    Grattis i efterskott till alla som är berörda, välkommen mc2 (är det du som =E fast tvärtom?)

    Muffins! Hur går det med Han den där?

    Jag mår bra, jobbar igen och grejar inne och utanför huset så snart är det vår stil på det.

    Nu måste jag äta, sen ska vi för en gångs skull se på tv och tur att jag inte hade semester den här veckan för den gick RUGGIGT fort.

  • viktualia

    mc2 - en del smajlisar gör man genom att skriva div tecken...

    testa tex : - ) eller ; - )

    Alltså: tänk vanliga smajlisar men med en näsa av -

    8 - ) är också skoj!

    De som är mer animinerade kommer från ett tilläggsprogram som man kan installera i Mozilla Firefox och som heter Smiley Xtra 4.

    Clapping 9

  • nennesjuttioåtta

    : - o =
    : - [ =
    : - ) =
    8 - ) =
    ; - ) =
    : - D =

    men som sagt, mozilla is the shit om man vill ha roliga gubbar.

  • MuffinsTönt

    mc2
    Hm... kär vet jag inte ens om jag är... Anne definieras mitt tillstånd som "on teh rebound".

    Nenne
    Tja.. det går hyfsat. Jag försöker klämma in honom mellan jobb1,jobb2,umgås me familj/släkt o grabben. Vi e på samma level som innan sommarn. Va det nu var för ngt...

Svar på tråden trettonde gången vi gjort det