• viktualia

    trettonde gången vi gjort det

    Plötsligt var det dags för 13:e tråden - 13:e omgången med prat om stort och smått, om kärlek och sorg, om pirr i magen och stora beslut i livet!

    Välkomna kära trådpolare!!

  • Svar på tråden trettonde gången vi gjort det
  • mc2

    Igår blev det itne mycket gjort, både jag och min fru satt bara och stirrade rakt ut i soffan efter att barnen lagt sig. vi var SÅÅÅ slut. Tur att det bara är idag kvar, sedan är det helg. :)

    viktualia:
    Häftigt! Förutom att du spyr som en gris då....Fast det kanske gör det lite mer uthärdligt när man sett den? Vet ni vad det blir? Grattis igen!

    Anne:
    Aha, du har ett sådant jobb. Min fru hade det samtidigt som jag veckopendlade till Göteborg... En period såg vi inte varandra på fem veckor.... Känns som den tiden är passé fast det är ju rätt kul att resa med, ett tag. :)

    Muffin: Hihi, det låter rätt gulligt ändå. :) Hoppas dejtkillen är en trevlig prick! Hoppas "samtalet" går bra så han inte får kalla fätter eller så, lät som en jobbig sak att ta upp men du fixar det! Tänk att det ska vara så svårt när man är kär. :)

    Nä, dags att jobba vidare. Trevlig helg allihopa!

  • viktualia

    Mc2 - näpp det var UL för KUB-test så det är verkligen en liiiiten människa som dök upp på skärmen. Har gått 12 fulla veckor så avslöjande om kön ligger en bit bort!

  • anne på grönkulla

    Maken o jag ses inte mycket, oftast sådär 2-5 veckor åt gången o så minst ett par månader emellan, men vi tror vi ser slutet på detta liv nu (tyvärr betyder det mycket mindre utrymme för våra saker och egenheter också...). Om jag bara lyckas bestämma mig för vad jag vill i livet... alltså.

    Coolt att få se illbattingen! Fick ni med er bilder?

  • viktualia

    Anne - japp det fick vi - ganska beige jämfört med skärmbilderna dock

    Själv brottas jag just nu med ett tröttsamt illamående.. har just ätit lunch och tycker att maten ska stanna i magen... osäkert...

  • anne på grönkulla

    *stackars*

    Här har de lovat oss att gården kommer gå att använda på lördag trots planerat förestående balkongbygge - tror ni inte de fyller den med byggmaterial o ställningr samtidigt som jag skriver...

  • mc2

    viktualia:
    Aha men inte desto mindre spännande! :) Det är heltmärkligt att det finns något levande inne i "magen". Lycka till och hoppas illamåendet ger med sig. Vi hade några piller mot det men jag kommer inte ihåg vad de hette. Fast min fru tog dem inte i alla fall så vi vet inte om de fungerade bra heller så.... ;o)

    APG:
    Oj! Vad jobbigt! Hoppas ni får mer tid ihop snarast möjligt!

  • anne på grönkulla

    Tja, vi har överlevt det i flera år, men snart är det nog slut, nästa år eller så. Trots min framskridna ålder och mitt stadgade civilstånd är det där med att slå sig till ro inte min bästa gren, kan vi väl lugnt säga - har ständigt vilda nya planer...

Svar på tråden trettonde gången vi gjort det