• viktualia

    trettonde gången vi gjort det

    Plötsligt var det dags för 13:e tråden - 13:e omgången med prat om stort och smått, om kärlek och sorg, om pirr i magen och stora beslut i livet!

    Välkomna kära trådpolare!!

  • Svar på tråden trettonde gången vi gjort det
  • anne på grönkulla

    Inte lika entusiastisk som i början? Då kanske ni är på väg att rinna ut i sanden? Eller så är ni på väg över i ett annat stadium? svårt att säga utifrån.

  • MuffinsTönt
    Klart det är svårt för dig att säga. Om inte du är en spåkvinna förstås!

    Men vad menar du med "annat" stadium?
  • MuffinsTönt

    Svårt som sagt...

    Själv ska jag på kurs nu på måndag... Serveringstillståndskurs. Pirrigt!

  • MuffinsTönt

    Man kan inte förvånas övar folks ordval...

    Jag är spontant medlem på spraydate. Inget seriöst. Fick ett meddellande från en kille. Vi skicka meddl till varran lite grann. I ett av meddl skrev han...

    //..." Har du lust och fika med mig någon dag?
    Jag gillar faktiskt min samma ras...... "

    Ras....?!?!? Menar han Homo Sapiens?
    Jag vet inte, men lite avtändande är det när nån inte kan använda rätt ord.. jag vet att min svenska inte är 100% korrekt men lite "krav" får man la ha...

  • MuffinsTönt

    Haha,exakt!!! Lite neandertalis över det hela. *ryser*

  • viktualia

    Sister of the Night skrev 2009-07-23 00:14:58 följande:


    Förresten, är aldrig Tellis, Omsan och Vickan här längre? *saknar*Jag har hunnit prata med dig och Anne och morsat på Nenne (inne olika tidpunkter...!) men resten av brudarna då?
    Japp, jag var i skogen och gömde mig men nu är jag tillbaka!! och har joddlat på fejjan till dig.

    Zozo lever och frodas men inte på BT. Hon är på g att byta land igen och har det nog rätt bra.
  • MuffinsTönt

    Tjena Vickan! Hur e dt med dig?!? Är det bättre med illamåendet?

    Oj,ska Zozo flytta igen? Får man fråga vilket det är? Inom eller utanför Europa?

    Förresten, jag var inne på granntråden o kollade lite. Ser att det går just nu en Plussvåg. Är så nyfiken av mig... vilka e dt som plussat? Vore kul o se vilka som "har gått i mål".

  • Sister of the Night

    Hej Vickis! Ja, jag såg ditt tjoande *ler*

    Haha muffin, jag tycker den där killens pratande om "ras" lät lite egendomligt... Kan det vara språkförbistring kanske? Självklart kan det ju vara så att han föredrar de drag som är typiska för ert gemensamma ursprung, men lite mysko lät det allt!

    Zozo, jaha, så vi har två som färdas runt jorden fortfarande?
    Du Vickan färdas ju också en del men håller dig vanligtvis inom landets gränser i alla fall!

Svar på tråden trettonde gången vi gjort det