• viktualia

    trettonde gången vi gjort det

    Plötsligt var det dags för 13:e tråden - 13:e omgången med prat om stort och smått, om kärlek och sorg, om pirr i magen och stora beslut i livet!

    Välkomna kära trådpolare!!

  • Svar på tråden trettonde gången vi gjort det
  • MuffinsTönt

    Asså, jag känner igen mig i mkt av det hon säger... Jag har alltid sagt att jag är trött på förhållande. Vill va singel och dejta lite. Kanske är det så det är.

  • Sister of the Night

    Jag har visserligen inte varit så flitig i mitt BT:ande senaste året men jag har i minne att Annes råd brukar vara av det genomtänkta slaget.
    Jag kan förstå vad du menar, men samtidigt, dejtande leder ju förr eller senare till en relation. Då är man ju där igen.
    Men det kanske är det som är meningen?

  • Sister of the Night

    Förresten, är aldrig Tellis, Omsan och Vickan här längre? *saknar*

    Jag har hunnit prata med dig och Anne och morsat på Nenne (inne olika tidpunkter...!) men resten av brudarna då?

  • MuffinsTönt

    Vickan är på vift nånstans i skogen. Telis hänger i granntråden och Oms har inte tid längre...

    Det är inte så många kvar av det gamla gänget.. Zozo har jag ingen aning om...

  • Sister of the Night

    Ja just ja, Zozo! Självklart! *slår för pannan*

    Granntråden? Småttingtråd? Kan du länka?

  • anne på grönkulla

    muffins, man måste kanske inte veta? Det blir ju bara ett problem om ni vill olika saker - om han vill mer än du tex. Men sålänge ni båda är nöjda som det är så måste det kanske inte vara krångligare? Vill du eller han mer får ni ju pratat om det och är ni på samma våglängd så är det ju jättebra, annars får ni förhålla er till skillnaden.

  • MuffinsTönt

    Anne
    Jovisst är det så. Kanske var det fel uttryckt! Nu när jag tänker efter så är jag inte lika entuastisk av våra träffar. Förstår ni mig? Sen är jag(/vi?) inte alls lika villig att hitta på saker att göra...

    Det är inte lika spännande som förut helt enkelt, tycker jag. Hur han ser det vet jag inte,däremot så verkar han inte heller så påhittig.

    Jag upptäckte en smårolig sak... Han har berätatt om mig för en kompis. Lite kul dock överaskande.

Svar på tråden trettonde gången vi gjort det