• Fenixx

    Bröllop 2010 nr7

    Då var det dags att dra igång ännu en ny tråd för oss som planerar för fullt inför nästa års fantastiska bröllop som väntar.

    alla gamla som nya 2010-planerare är välkomna hit för att diskutera och ge råd och stöd till varandra.

    Några av våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3321400.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-22 14:05
    Januari 2010:
    Ninni84r 9/1
    Mariavw 23/1
    Karin längtar 30/1

    Februari 2010:
    Elbe 13/2
    Selma2010 20/2

    April 2010:
    Molnis 17/4
    Pandis81 24/4

    Maj 2010:
    maj2010: 15/5
    Zavannah 15/5
    Lill larsson 22/5
    Therese Ericsson 22/5
    Miapia 34 22/5

    Juni 2010 :
    yatzy86: 5/6
    emelieochjohan: 5/6
    bettertogether: 19/6

    Juli 2010 :
    Fenixx: 3/7
    Krystal: 3/7 (ev 7/7)
    Tokisen: 10/7
    kullabert 10/7
    periwinkle: 10/7
    Lycklig81: 17/7
    suzem 24/7
    Sarahkka: 31/7
    Clea: 31/7
    Diz: Skiftet juli/augusti

    Augusti 2010 :
    Sunzhine: 7/8
    Sundance: 14/8
    zorken19: 14/8
    cire: 21/8
    humlan66: 28/8 ( ev 21/8)
    workoutgirl: 28/8

    Asfaltblomman 25/9

  • Svar på tråden Bröllop 2010 nr7
  • Karin längtar

    6 månader kvar till stora dagen!
    Det känns så långt borta, men det kommer nog gå fort dit ändå!

  • CiaLovesAndreas

    Karin längtar skrev 2009-07-31 21:27:16 följande:


    6 månader kvar till stora dagen! Det känns så långt borta, men det kommer nog gå fort dit ändå!
    Det kommer säkert gå jättefort! Själv har jag ca 10 månader kvar och det känns som en halv evighet
  • Humlan66

    Tjenare tjejer

    Nu har jag vart i stockholm och provat brudklänningar
    men Oj ojoj va pirrigt det är fniss. Jag måste bara säga att bridal outlet i sthlm är OUTSTANDING- vilken toppenpersonal
    Jag provade Tja 5-6 klänningar vid stängningdags, men hon bara visade meer och meer klänningar *skratt*

    Nyttigt att prova för då ser man vilken modell man passar i och jag mitt fetto * harkel* ska träna innan klädköp *s*
    Jag fick näästan på mig en klänning då ropa hon på karln * peter kom hjälp till här lite* ha ha ha - fy va hemst och där stog jag och kände mig lagom dum.men jag va långt ifrån största bruden där för dom hade st l till 60 , och jag är bara en stackars 40-42a. Man ska bara väldigt petit ( liten ) brud tydligen.

    Lokal är det värre med :( så jag håller med, det är ASJOBBIGT att leta lokal. En lokal vi såg kosta 10000 PLUS maten
    Och en annan 1200 kr men då låg den långt ute i jotahejti *s*
    Åh suck

    Men det va underbart i sthlm och vi har hittat papper till inbjudningskorten iaf - så det händer iaf liite

  • sunzhine

    jag har 1 år o 1 vecka kvar, önskar tiden går himla fort! Ska bli spännande o läsa o se bilder från allas fina bröllop under tidens gång!

  • Humlan66

    föressten- pridefestivalen är nu och vi va i tantolunden där dom håller till för vi tänkte att det kunde vara kul att se en och en annan kändis och visst såg vi några men fan det skulle kosta 600 kr för oss att gå in skitdyrt ju

    Fast man såg ju nakna män med hihihi ( sjunger ) Åh åh va det är skönt att gå naken, vifta på rumpan och

    Det tragiska är att jag har ALDRIG sett så många tvärpackade människor- polisen va där stup i ett och hämtade för dom kunde inte ens gå . En kille ramla av en bänk mitt framför oss, usch det va otäckt

  • Humlan66
    sunzhine skrev 2009-07-31 23:57:14 följande:
    jag har 1 år o 1 vecka kvar, önskar tiden går himla fort! Ska bli spännande o läsa o se bilder från allas fina bröllop under tidens gång!
    Ja jag håller med dig där
  • Fenixx

    Karin längtar skrev 2009-07-31 21:27:16 följande:


    6 månader kvar till stora dagen! Det känns så långt borta, men det kommer nog gå fort dit ändå!
    oj det är ju ingenting, kommer gå jättefort.
  • Fenixx

    humlan>> vad roligt att prova klänningar och hitta papper.

    skojar du.....kostar det såå mycket att gå in där?? helt sanslöst.

    idag skiner ÄNTLIGEN solen här igen efter flera veckor av mer eller mindre regn varje dag!

    och vi som ska iväg och skjuta paintball och grilla med kompisar idag.

  • Sundance

    Vi får betala 250 kronor/person för vår lokal. Dyrt. Men vi fastnade verkligen. Då får vi full tillgång till hela slottet och korsvirkesstallet. Vigsel i slottsparken. Tillgång till storköket som ligger i samma hus som feststället. Plus att de har en kanonfin loungeavdelning med toppmordern bar. Dukning, städning och blomsterdekorationer ingår också. Kunde ju definitivt ha hittat billigare men det kändes rätt.

  • chenda86

    Jag har 8 mån kvar! Jag blir knäpp! Allt är faktiskt klart, förutom det som absolut inte går att boka 8 mån i förväg, frisör å sånt :)

    Hoppas att hösten går rejält fort....

    Någon mer än jag som avslutar sin semester nu? Jobba på måndag... Usch vill verkligen inte... har stoora problem på jobbet... funderar på att bara säga upp mig, men det vill men ju inte ny i bröllopstider... skönt att man har en sambo som stöttar en i vad jag nu väljer att göra.

    Ha det gott alla brudar!


    sunzhine skrev 2009-07-31 23:57:14 följande:
    jag har 1 år o 1 vecka kvar, önskar tiden går himla fort! Ska bli spännande o läsa o se bilder från allas fina bröllop under tidens gång!
Svar på tråden Bröllop 2010 nr7