• Fenixx

    Bröllop 2010 nr7

    Då var det dags att dra igång ännu en ny tråd för oss som planerar för fullt inför nästa års fantastiska bröllop som väntar.

    alla gamla som nya 2010-planerare är välkomna hit för att diskutera och ge råd och stöd till varandra.

    Några av våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3321400.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-22 14:05
    Januari 2010:
    Ninni84r 9/1
    Mariavw 23/1
    Karin längtar 30/1

    Februari 2010:
    Elbe 13/2
    Selma2010 20/2

    April 2010:
    Molnis 17/4
    Pandis81 24/4

    Maj 2010:
    maj2010: 15/5
    Zavannah 15/5
    Lill larsson 22/5
    Therese Ericsson 22/5
    Miapia 34 22/5

    Juni 2010 :
    yatzy86: 5/6
    emelieochjohan: 5/6
    bettertogether: 19/6

    Juli 2010 :
    Fenixx: 3/7
    Krystal: 3/7 (ev 7/7)
    Tokisen: 10/7
    kullabert 10/7
    periwinkle: 10/7
    Lycklig81: 17/7
    suzem 24/7
    Sarahkka: 31/7
    Clea: 31/7
    Diz: Skiftet juli/augusti

    Augusti 2010 :
    Sunzhine: 7/8
    Sundance: 14/8
    zorken19: 14/8
    cire: 21/8
    humlan66: 28/8 ( ev 21/8)
    workoutgirl: 28/8

    Asfaltblomman 25/9

  • Svar på tråden Bröllop 2010 nr7
  • Fenixx

    Vill önska er alla en GLAD OCH TREVLIG MIDSOMMAR!!!

    ifall några kanske reser iväg eller har fullt upp och ska greja. vi får själva hem massa vänner imorgon.

  • MissMijah

    Nu har vi beställt kostymer till barnen NU är det inte alls mycket kvar för oss.

    Vill också önska alla en glad midsommar!

  • Sundance

    Vi är ju som sagt mitt uppe i en flytt så nu när min m2b var på konferensresa så har jag packat upp allt, handlat på Ikea, dammsugat och torkat alla golv. gjort rent i tvättmaskin och torktumlare, packat upp 7 sopsäckar med skor och kläder, så nu får han ge mig en bra midsommarafton och så hoppas jag att middagen är klar när jag kommer hem ikväll. (Han kom hem idag och såg/borde ha sett hur fint där är)

  • sunzhine
    Sundance skrev 2009-06-18 18:08:48 följande:
    Vi är ju som sagt mitt uppe i en flytt så nu när min m2b var på konferensresa så har jag packat upp allt, handlat på Ikea, dammsugat och torkat alla golv. gjort rent i tvättmaskin och torktumlare, packat upp 7 sopsäckar med skor och kläder, så nu får han ge mig en bra midsommarafton och så hoppas jag att middagen är klar när jag kommer hem ikväll. (Han kom hem idag och såg/borde ha sett hur fint där är)
    Tycker definitivt att du förtjänar både en god middag o en bra midsommarafton.

    Själv har jag bakat frallor och bullar härhemma efter jobbet o haft en kompis till min äldsta dotter här så nu är jag helt slut. min m2b kör en kompis så jag hoppas han dyker upp till minstingen ska läggas så jag slipper ta det oxå. Oh nu va tvättmaskinen klar oxå, suck vill ju sitta still en lite längre stund

    Glad midsommar på er alla tjejer.
  • maj2010

    Superfin klänning, Mysifer! Ser fram emot bilder på dig med den på :)

    Vi ska precis packa bilen full med mat, kläder och sovsäckar och bege oss mot våra vänners sommarstuga. Imorgon får vi dessutom gäster från utlandet, som också ska fira midsommar med oss. Ska bli skoj!

    Ha nu en underbar midsommar allihop!

  • pandis81

    Ha en underbar midsommar alla där ute.
    Missmijah: skönt att ni inte har mycket kvar nu. Det kommer bli så vackert.
    Mysifer: underbar klänning den kommer att klä dig så otroligt bra, du kommer att vara så vacker.

    Själv så känns det fortfarande lite jobbigt, och jag har en månad framför mig med ovisshet vilket verkligen inte känns roligt.
    Men imorgon så ska jag släppa allt bara umgås med m2b och dottern och våra kära vänner som ska vara toastmaster. Så det ska bli skönt.

    Ta hand om er alla

  • MissMijah
    Humlan66 skrev 2009-06-15 11:18:19 följande:
    Ballonger i nät ?? Ohh lät spännande - hur/vad ska ni göra med dom ?
    Vi tänkte fästa ett nät, eller något tyll av nåt slag och lägga ballonger i.
    och när vi dansar vår första dans som gifta så ska de liksom regna ner över dansgolvet.
  • Fenixx

    hoppas ni haft en mysig midsommarhelg nu.

    kunde inte låta bli att tänka på igår när vännerna var här för fest att nästa år denna tid, fast en vecka senare(3juli) så är förhoppningsvis dem med och firar vårat bröllop.

  • workoutgirl

    hej allihop! har inte hunnit titta in här under helgen och idag ser det ut att bli riktigt bra väder också. Härligt!

    Det verkar inte som om det blir något utlandsbröllop trots allt. Min sambo vill absolut ha stor fest och då kan han väl få det, så det verkar bli augusti trots allt. Jäkla velande fram och tillbaka ha ha

    Hoppas ni har haft en skön midsommarhelg allihop! Nu ska jag sätta mig på altanen och dricka kaffe.

Svar på tråden Bröllop 2010 nr7