• Fenixx

    Alternativa bröllop nr 4

    Då var det åter dags att göra en ny tråd för oss som planerar lite utanför ramarna.

    För oss som haft eller ska ha ett alternativt bröllop som kanske skiljer sig från "det mer klassiska"

    Ska du ha helröd klänning, 50-tals bröllop eller kanske ha western som tema.

    ja allt lite annorlunda.

    kanske kommit några nya med?

    Länk till våra äldre trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-73/m3185399.html

    www.brollopstorget.se/Forum-1-73/m3320646.html

  • Svar på tråden Alternativa bröllop nr 4
  • mysifer

    Kiddy: kul med såna fynd och kul att ni får vara med i så många tidningar. alternativa bröllop behöver mer uppmärksamhet

    var och hämtade min klänning idag och den är så mycket finare än jag kunde hoppats på! den satt perfekt och jag kände mig så fin i den. helt perfekt modell och t o m min far sa att den var jättefin och hans reaktioner på kläder överhuvudtaget brukar vara väldigt svala så det tar jag som en otrolig komplimang.

  • Fenixx

    såå härligt att den blev så perfekt mysifer!! Ni bägge kommer vara så fina ihop.

  • mysifer

    ja min karl kommer vara snyggaste hunken på flera mil köpte manteltyg åt honom igår också så nu har vi det båda två, som matchar såklart även om det inte är riktigt samma färg.

  • lajnd

    Hej hej
    Nu var det jättelängesen jag var inne här och skrev något...
    Men det börjar ju verkligen närma sig!! Bara drygt två månader kvar...

    Igår var sista dagen för anmäla från gästerna, och ALLA 62 vill komma! Jag blir smått nervös över att allt ska bli bra och att de långväga gästerna från andra delar av Sverige, och kanske ett par från USA, ska tycka att det var "värt" att komma och bo på hotell och grejer. Tror inte att alla har förstått att det inte är ett helt traditionellt bröllop, men hoppas att de tycker att de blir fint och högtildigt ändå!

    Nu har vi fortfarande lite grejer att göra klart, jag har tex inte bestämt hur det ska bli med blommor än. Kanske hoppar över dem.

    Måste sätta fart!!

    Känner ni andra att ni har koll på läget?

  • lajnd
    SweetSun skrev 2009-07-02 21:29:43 följande:
    nu har jag lagt utt ett par bilder i galleriet =P
    Fina! Såg även fotoboken på nätet som du hade länkat till i 50-talstråden. Jag tycker att er fotograf gjorde ett toppenjobb med bilderna!
  • SweetSun
    lajnd skrev 2009-07-03 10:26:26 följande:
    Fina! Såg även fotoboken på nätet som du hade länkat till i 50-talstråden. Jag tycker att er fotograf gjorde ett toppenjobb med bilderna!
    Ja han är duktig! Jag visade honom lite bilder på vad jag gillade för "stuk" och han sa att han tänkt likadant Så det fungerade ju toppen!
  • lajnd

    Jag vill också ha något sånt stuk, och letar runt på nätet efter exempel att visa vår fotograf (fast det är en kompis som inte har det som jobb, planerar att redigera dem själv efteråt istället, eftersom jag har en sådan utbildning) men allt jag får fram är ljuva, softade bilder, haha.
    Skulle gärna ha mest ögonblicksbilder med rörelse i och inte så mycket blunda-och-pusssa-mig-i-pannan-bilder.;)

  • sarahkka76

    lajnd: vad roligt att alla gäster kan komma

    sweetsun: vilka fina bilder!

Svar på tråden Alternativa bröllop nr 4