• Fenixx

    Alternativa bröllop nr 4

    Då var det åter dags att göra en ny tråd för oss som planerar lite utanför ramarna.

    För oss som haft eller ska ha ett alternativt bröllop som kanske skiljer sig från "det mer klassiska"

    Ska du ha helröd klänning, 50-tals bröllop eller kanske ha western som tema.

    ja allt lite annorlunda.

    kanske kommit några nya med?

    Länk till våra äldre trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-73/m3185399.html

    www.brollopstorget.se/Forum-1-73/m3320646.html

  • Svar på tråden Alternativa bröllop nr 4
  • sarahkka76

    fenixx: vad kul att ha en klänning som går i samma tema som bröllopet Kan tänka mig att du drömde dig bort.

    Nu ska jag iväg och kolla på ringarna

  • Tinndra

    roligt med en åsn här tråd där man kan prata med "likasinnade" ska ha lite medeltids bröllop nästa sommar är ute i god tid men de kan vara skönt att inte behöva stressa, ni har jar jätte fina klänningar allihop (eller klänningar på G i allafall) har oxå hittat min klänning men är lite osäker på vad man ska ha för frisyr, någon som har lite förslag?? har långt blondt hår,
    Klänningen finns i mitt galleri.

  • mysifer

    min klänning är färdig!
    har fått två bilder av sömmerskan och den är sååå fin. hon sa att den kanske skulle bli klar den här veckan men hon måste ha jobbat i racerfart. dessutom var det ingen panik, men är ju väldigt kul såklart ska lägga upp bild i galleriet så fort jag bara kan nu.

  • wiicky
    mysifer skrev 2009-06-16 18:57:50 följande:
    min klänning är färdig! har fått två bilder av sömmerskan och den är sååå fin. hon sa att den kanske skulle bli klar den här veckan men hon måste ha jobbat i racerfart. dessutom var det ingen panik, men är ju väldigt kul såklart ska lägga upp bild i galleriet så fort jag bara kan nu.
    Häftig!
  • sarahkka76

    Tinndra: klänningen ser jätte fin ut

    Mysifer: Åh vad fin den är!

  • Fenixx

    varit lugnt ett tag här nu. inget som hänt eller någon ny som vill följa med i tråden?

  • Kiddy

    Tjoho. Blir ingen lackklänning :/ Blir mer förstörd ju mer jag syr på den.
    Men var med min bästa vän, mitt vittne och han hittade en "studentklänning" som han tyckte var såå jag :P Och jag älskar den, så den blev det! Bara han och jag som sätt den, Min blivande får se den på bröllopsmorgonen.
    Den är jätteenkel och kostade bara 129:- :)

    Vi ska vara med i en till tidning! Västmanlands Läns Tidning ska vara med på bröllopet. :) woho!

    Det blir tredje tidningen angående bröllopet! Så himla skoj!

  • Fenixx

    Kiddy>> sån tur ni hittade en annan bra klänning. helt ok pris med.

Svar på tråden Alternativa bröllop nr 4