• Lill Pia

    Hur länge innan?

    Undrar lite hur länge ni varit tillsammans innan ni gifte er? Vi har varit tillsammans i drygt tio år när vi gifter oss nästa sommar.

  • Svar på tråden Hur länge innan?
  • myspuuh

    va ett sambo par i 1år innana förlovnin el vi flytta ihop på dag 1-2 så vi va ett par i 1år men gifter oss nästa vår o då har vi varit ihop i 7år typ

  • Nordiskbrud

    Vi träffades i början av januari 2006 och blev ett par direkt
    Förlovade oss den 20 mars 2007
    Gifter oss den 6 februari 2010

    Under "tiden" har vi hunnit få en dotter, februari 2008, och en son nu i februari 2009. Så vi har haft underbara och händelserika år

  • nni

    Ett par i över 6 år, inne på 5:e förlovningsåret. Varit gifta i 2 månader imorgon !

  • Jelica83

    Träffades april 2008, blev ett par april 2009, förlovade oss 14 augusti 2009 och gifter oss 18 juni 2010 :)

  • rosesarered

    Vi träffades och blev tillsammans år 2004, det var ett bra år

  • Zia 20090618

    Tillsammans i nästan 4 år när han friade, och vi kommer att ha varit tillsammans i drygt 6 år när vår dag kommer:)

  • Millanita

    Vi träffades 2005-10-16
    Han friade 2009-06-12
    Vi ska gifta oss 2010-07-10

    Så ca 4 år efter vi träffats gick han bokstavligt talat ner på knä...och på det femte året gifter vi oss...jippie

  • pettan

    Vi blev tillsammans juldagen -05.
    Han friade på alla hjärtans dag -07 och vi ska gifta oss den 22maj 2010! Så då ha vi varit tillsammans 4år och 5månader och förlovade i 3år lite drygt!

  • MrsHelloKitty

    Vi träffades juli -07, men jag var då på väg ut i vida världen men vi höll kontakten. Dejtade våren -08 när jag komit hem igen men jag vill ut i världen lite till. Kom hem 8 september -08 för jag ville inte vara utan honom en dag till och om 6 dagar gifter vi oss.

  • RonnysNina

    När vi gifter oss har vi varit tillsammans i 2 år och 3 månader. Förlovade i 6 månader.

  • wiicky

    Vi gifter oss när vi har varit tillsammans i 2 år 4 månader. Förlovade 1 år 4 månader.

  • MammaMiaa

    Vi träffades midsommarafton 95

    Vi förlovade oss midsommarafton 02

    Han gick ner på knä midsommar afton 08

    Vi gifte oss den 8/8-09

    Så under våra 14 år har vi fått två underbara flickorHanna 03 och Maja 05

  • Joacilia

    Träffades november 2008, förlovade oss i juli-09 och gifter oss på ett års dagen i november -09.

Svar på tråden Hur länge innan?