• didis

    Män som kvinnor vill vara otrogna med - listan vi väntat på...

    Äntligen!

    Mitt liv är komplett, Aftonbladet har publicerat listan över vilka kändisar vi kvinnor vill vara otrogna med (och för all del har männen en lista också). Listan toppas av...

    1. Hugh Jackman (Wolverine)
    2. Jonny Depp
    3. Alexander Ryback (????)

    Nu är väl förvisso otrohetsfrekvensen lägre på ett bröllopsforum jämfört med andra forum så jag formulerar om frågan:

    Vem skulle du helst vara tillsammans med om du inte hade ett fast förhållande?

    eller:

    Vilken kändis dreglar du mest över?



    www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article5251287.ab

  • Svar på tråden Män som kvinnor vill vara otrogna med - listan vi väntat på...
  • didis

    Fiolhoben som vann Eurovision i år för Norge.


    Flisa80 skrev 2009-05-29 19:39:01 följande:
    Jag vet inte ens vem Ryback är...?!
  • monkay

    Kom på en till förutom Vin Diesel....han som spelar Agent DiNozzo i NCIS. Han är bra fin att se på måste jag säga

  • didis


    För övrigt får maken höra att han är lik "Dr House", fast utan haltandet då! (men med humöret emellanåt!)
    TinkerBelle skrev 2009-05-29 19:43:10 följande:
    Det gäller att vara stark!www.youtube.com/watch
  • December 2009
    monkay skrev 2009-05-29 19:43:12 följande:
    Kom på en till förutom Vin Diesel....han som spelar Agent DiNozzo i NCIS. Han är bra fin att se på måste jag säga
    så länge han är tyst då
  • Aleta

    1. Johnny Depp
    2. eeeeh, tja, Johnny Depp kanske?
    3. Oooh vad svårt, många att välja på, det får nog bli Johnny Depp tror jag.

  • Flisa80

    Ahhhh... Såg inte melodifestivalen eftersom jag blev hippad då, kanske därför jag inte vet vem han är.... Hellre depp än wolverine-killen...

  • TinkerBelle

    Jepp!


    didis skrev 2009-05-29 19:46:10 följande:
    För övrigt får maken höra att han är lik "Dr House", fast utan haltandet då! (men med humöret emellanåt!)
  • didis

    Fast heller lik Dr House än Dr Phil...


    TinkerBelle skrev 2009-05-29 19:56:20 följande:
    Jepp!
  • snuttfia

    Kan bara hålla med :D
    Kanske Orlando Bloom med men BARA om han ser ut som Legolas ;) (finns det nåt sånt som alv-fetishism? haha!)


    Aleta skrev 2009-05-29 19:47:42 följande:
    1. Johnny Depp2. eeeeh, tja, Johnny Depp kanske?3. Oooh vad svårt, många att välja på, det får nog bli Johnny Depp tror jag.
Svar på tråden Män som kvinnor vill vara otrogna med - listan vi väntat på...