• passionsblomman

    I vått och torrt och stiltje och orkan

    Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

    Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

    Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

  • Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Ninnnis

    God morgon!

    Kul med bal, Ingis! Vad är det för bal?

    Daa, visst är det! Allra mysigast är det nog med hund. Och maken förstås

    Idag ska vi ut och vandra längs Skåneleden hela dagen (utan hund med dock med make ), hoppas vi slipper ösregn i dag också. Kram på er och ha en fin lördag!

  • Ninnnis

    Fyra timmars vandring blev det, och inte en droppe regn fick vi på oss!

    Ingis, vi var nästan i dina hoods (Dalby, Torna Hellestad, Skrylle)

    Nu har maken gjort en caipirinha till mig, den ser riktigt smarrig ut! Imorgon ska vi åka iväg och paddla kanot och tälta, mysigt! *håller tummarna för att regngudarna fortsätter vara med oss*

    Nu väntar drinken, dusch, middag och kommissarie Morse på tv. Life is good!

  • Daa

    Åh, skönt!
    Antar att det är fint längs Skåneleden (har bara varit några få gånger i Skåne, men intrycket har varit bra )

    Jag lånade en hund och blev borta så länge att mamma började undra. Också en skön promenad.
    Jo, och så fick jag följa med henne att titta på otäcka och fula små björnhundsvalpar (skojar: de var underbara! *suck*)

    Hjälper till att hålla tummarna för ert campingväder, trots att jag är inte så lite avundsjuk.
    Ha en fin kväll.


    Ninnnis skrev 2009-07-11 18:50:16 följande:
    Fyra timmars vandring blev det, och inte en droppe regn fick vi på oss!Ingis, vi var nästan i dina hoods (Dalby, Torna Hellestad, Skrylle) Nu har maken gjort en caipirinha till mig, den ser riktigt smarrig ut! Imorgon ska vi åka iväg och paddla kanot och tälta, mysigt! *håller tummarna för att regngudarna fortsätter vara med oss*Nu väntar drinken, dusch, middag och kommissarie Morse på tv. Life is good!
  • Ninnnis

    Åh, hundvalpar är ju nästan det sötaste som finns! Har din mamma många hundar? Vad är det för ras?

    Ja, Skåne är fantastiskt vackert. Så vacker och varierande natur med hav, skog, ängar, hagar, åsar, klippor, sjöar, you name it...

    Tack för vädertumhållning, det kan nog behövas Ha en fin kväll du också!

  • Ninnnis

    God morgon!

    Vill bara meddela att jag fick jag utslag på ÄL-testet imorse

    Skönt att jag slipper släpa med testet på paddlingsturen, hade varit lagom kul att sitta på en campingtoa och kissa på teststickan... Nu ska vi åka, kram på er!

  • andbeyond
    passionsblomman skrev 2009-07-12 18:10:07 följande:
    Huset är underbart!Nu ska här kollas med bank och mäklare och räknas och få höra om vi kan få lov att bjuda på detta hus.
    *håller tummarna*
  • Daa

    Ninnnis: hoppas ni får en härlig campingtur! (fortfarande lite avis...) Och ÄL? *visslar lite i närheten av sandhögen*
    För övrigt har mor&far fyra labradorer. Ganska roliga krumelurer.

    Blommis: Hoppashoppashoppas allt ordnar sig med det underbara huset.

    En kompis till mig hade bokat in en stranddag med mig idag (jaja, ligga och sola på stranden kan ju vara trevligt trots att man är i karantän och inte får bada...), för det skulle ju bli finväder. Snopet nog var finvädret redan vid fyratiden på morgonen och upphörde vid halv nio typ.

Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan