• passionsblomman

    I vått och torrt och stiltje och orkan

    Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

    Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

    Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

  • Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Hvidbrud

    Jag har en hemafrodit om det passar! 50/50

    Två it-killar har varit här och kollat idag! De var intresserade av att hyra. Nu ska de bara godkännas av hyresföreningen! Hi hi!!! "stoppar huvudet i sanden"(och viftar på gumpen lite)

  • Daa

    Go'kwäll.
    Hvidis: hoppas! Breakdans i magen? Så det är vad man har att vänta sig? Fast jag gissar att vår med stor sannolikhet är hårdrockare, så det blir väl mest headbanging.
    Sjunger inte för bebin riktig än, kanske för att jag fortfarande inte riktigt förstår att den är där. En del av mig tror att allt är inbillning. Fast sjunger gör jag ju en del ändå, lite blandade småtoner när andan faller på.

    lanovia: tack för tipset, måste genast kila dit och räkna lite.
    Jag bor i Norrbotten, så det är en bit bort.

  • Daa

    Kram! :-P


    passionsblomman skrev 2009-06-04 20:45:04 följande:
    Hej Daa! och lilla Baa! Försökte ge dig en kram i tanttråden, men blev utslängd, såjag gör ett försök här då istället.. Kram!
    "Baa". Ingis, vad har du ställt till med?
  • andbeyond

    Hej!

    Nu är jag hemkommen från en kväll på Operan och svansjön. Haft en riktigt härlig dag, med mycket trevligt umgänge
    Känns jättebra med brudbuketten Blommis!

    Daa och Baa är ju jättesött!

    Hoppas hyresgästföreningen gör som de bör Hvidis!

    Kram till er Alla!

Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan