• passionsblomman

    I vått och torrt och stiltje och orkan

    Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

    Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

    Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

  • Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Znose

    Ha det superbra Ninnis och jag förstår att du har annat att göra ett tag framöver :-P

  • Znose

    Sjunger ni för magarna redan Hvidis, Ingis, lanovia och Daa?
    Glömde ingen hoppas jag...

    Lanovia kanske spelar iof..

  • lanovia 08

    Här har gått i ett idag har inte ens hunnit läsa i tråden sedan sist jag skrev. Körde ihop sig så jag o kollegan inte hann gå o fika i tid när vi väl kom dit hade de andra lyckats mumsa i sig allt förutom en pytteliten bit som vi fick dela på. Morr!

    Jag försökte ju spela för magen i måndags men med tanke på hur ont jag hade efter det kommer det nog dröja innan den får lyssna på mitt sköna spelande igen.

    Ninnis ha så trevligt hemma med maken.

    Nästkusin den var ny... här heter det syssling eller ev tremänning. Pyssling/fyrmänning är steget därefter.

    Spillevinken kommer få 2 kusiner (till en början sedan hoppas vi ju på mer barn så klart). Vi tänkte avslöja för bror o svägerska ikväll om kusintilökningen. Om vi får tillfälle vill säga...

  • lanovia 08

    Det var bara ett sätt att tala om att jag hoppas på både förökning och försäkring.

    lanovia 08 skrev 2009-06-04 11:10:47 följande:


    hoppas också att försökringen går in för Ninnis
  • lanovia 08

    Daa det är några här som är riktiga sörlänningar och häckar nere i Skåne.
    Själv håller jag hus i Göteborg. Du då?

    Du kan räkna ut veckor på minbebis.com

  • lanovia 08

    Bähh... åka bil. Sådan lyx! Nejnej jag sprang vid sidan av bilen. Maken o hunden satt i.


    Ninnnis skrev 2009-06-04 11:26:53 följande:
    Jag trodde du fick åka med maken hem när vi fikade, men om du sprang hem så förstår jag om du blev trött... lanovia 08 skrev 2009-06-04 11:09:49 följande:
  • Hvidbrud

    Näää... igen! glömde ctrl+c igen...

    , lanovia brevid bilen... hi hi!

    Jag sjunger för bebin ibland, men det blir nog mest gnolande, rätt ofta om jag tänker efter När maken släpper loss med Assyriska vaggvisor dansar hon breakdans i magen, så det får han bara göra om jag orkar (tror att jag har blåmärken i högersida över naveln... Lätt ömt.)

  • Ankan80

    Fy vilken dålig stil av dina arbetskolleger Lanovia.
    Hoppas de skämdes! Grr..dålig uppfostran är vad det är!

  • passionsblomman

    Äta upp allt fikabröd, det är sånt man ska ha gruppstryk för!

    Jag är jättearg på bt just nu!

    Igår åkte jag ut så jag sket i´t och la mig istället.

    Nu har jag kämpat en evighet för att få hälsa på er idag!
    BAJS!!!

    MEN jag har haftt en OTROLIGT trevlig och rolig dag, för jag har haft irl-date med andbeyond!
    Så här mkt har jag inte pratat på månader!
    JÄTTEGULLIG tjej och hur mkt som helst att avhandla...

    Imorgon ska jag kolla hur folliklarna verkar!

    Vad mycket roligt ni har skrivit idag!
    Synd att alla har gått hem och släckt...

Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan