• passionsblomman

    I vått och torrt och stiltje och orkan

    Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

    Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

    Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

  • Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • passionsblomman

    Nä, de enda som tävlar det är de där små simmarna, och vad DE sysslar med har vi inte någé vidare mycket makt över...

    Det är förresten rätt ballt:ALLA som föds är en vinnare!

  • Znose

    Tack för infon då vet jag vad BF betyder och vilka som väntar smått.
    Då kanske jag hänger med lite mer i alla svängningar här : - )

    Har själv slutat med p-piller nu så nu får man som sagt vänta och se om det händer ngt framöver...

  • Hvidbrud

    Hej Goa tjejer! Har läst med idag, men inte hunnit skriva...
    Välkomna nya! Kul att se att ni vill vara med och leka i vårt galna gäng! Det är några typer som verkligen kan få solen att skina på den gråaste dagen här!

    Jag ska RUUUSA (så fort man nu kan med den evigt växande magen..) ska nå tåget till blekingska skärgåren och gå på bröllop!! Åh! Det blir så fint och romantikt och härligt! Och vackert väder!

    Är inte hemma förrän på tisdag, så då får jag något att tilfedställa mina abstinenser med kan jag tänka- iklusive en giftaberättelse hopas jag!!

    Lycka till i morgon Nallis! Åh, vad härligt det kommer att bli för dig!!! Kraaaam!

    Kraaaam på er allihopa! :-

  • passionsblomman

    Jaså jaha!

    det lärbli en stilla helg då här när Nalle gifter sig, Ninnis är långledig(= botta?)
    och Hvidis iväg på värsta galejet!
    Och Celeste är på Gotland...

    så, nu har jag kalkat ur vattenkokaren också. Oh vad fin den blev! Den ser ut som en ny nu!

  • Ninnnis

    Vilken energi du verkar ha idag, Blommis! Dela med dig!

    *vinnare är vi allihopa, allihopa, allihopa...*

    Ha en underbar helg med bröllop, Hvidis!

    Znose, hoppa över mellanslaget mellan : - ) så blir det

  • Ninnnis

    Jag har grym huvudvärk som inte försvinner med Alvedon... Jag har dundertabletter som hjälper mot i stort sett allt, men de innehåller acetylsalisylsyra och det ska man ju undvika när man försöker bli gravid. Tror anledningen är att det kan motverka den inflammation som kan uppkomma när ägget fäster. Nu är det ju 1-2 veckor tills jag har ÄL, borde det inte vara ok att ta en sådan tablett då? Den hinner väl försvinna ur kroppen långt innan dess?

Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan