• passionsblomman

    I vått och torrt och stiltje och orkan

    Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

    Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

    Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

  • Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Znose

    Oj vad du var duktigt sähär på fredagen blomman. Inte dåligt med ork om du hunnit allt detta. Bra gjort !!

    Kan fixa lite champangebad dill dig, absolut *börjar redan fylls karet* ...det kan ta ett tag bara...hoppas du kan vänta.

  • Znose

    Vinkar till Ankan som vill åka med på Ninnis pakethållare som redan håller passionsblomman i handen. Vilken syn : - D

  • Ninnnis

    Blommis, trodde först att de tre smileysarna i inlägg 923 var du, jag och Ankan när vi cyklar

    *pax för att ha solglasögon*

  • ingenjörsbruden

    Hahahah va ni skriver flickor!!

    Jajo..liiiiite humpande blir det nog emellanåt!! hehehehehe!

    Jag är nog en liten duracellkanin eg.....fast ibland så trillar batterierna ur....

    Vilken cykeltävling det blev nu....är inte ett dugg förvånad över Ninnis!! hahahahahaha

    Liiite snabbinfo för de nya......

    Gravida:
    Hvidis BF090829
    Ingis BF 090909
    Ore BF ??????
    Lanovia BF1002??

    BF är ju en förkortning...men i MITT huvud så är det BarnetsFödelse.... Får ju ta ngt så att det fastnar....

    Har helt galet mkt just nu....ska lämna iväg handlingar idag....alltid samma stress...tur att man har så mkt hormoner som lugnar i kroppen! på er alla!!

  • passionsblomman

    Pax för att ha lite mer hår än de där, men annars är jag glad!


    Ninnnis skrev 2009-05-29 13:04:08 följande:
    Blommis, trodde först att de tre smileysarna i inlägg 923 var du, jag och Ankan när vi cyklar *pax för att ha solglasögon*
Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan