• passionsblomman

    I vått och torrt och stiltje och orkan

    Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

    Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

    Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

  • Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • lanovia 08

    Blommis, det bra att du skriver det så i klarspråk så kanske jag ta till mig det, till slut.

    Appropå vikt och vv. Jag har nog lagt ner det för stunden. Vägde mig i förrgår och då var jag helnöjd. Har nått min första målvikt, men nu lär det vända. Jag äter för att överleva.
    Idag är jag superskakig, då är det lätt att stoppa i något som man inte borde.

    Ninnis och Blommis, det är bra cykla på. Förvånad jag blev när Ninnis gjorde det till en tävling.
    Nästa månad hoppas jag ni båda cyklar i mål.

    Znose spännande med bröllop, ni har en kanondag framför er.
    Imorgon får vi en till fru i denna tråd.
    Vad gäller väntar barn är det nog fler som kämpar för att få ett plus än som har lyckats här. Vi har insett att det inte är så lätt som de fick en att tro på sexualundervisningen i skolan.

  • Ninnnis


    Men jag cyklar gladeligen över mållinjen jämsides och hand i hand om sisådär en månad med Blommis, Ankan och vem som mer önskar...
  • Znose

    Hmmm vikt vikt vikt....jag tog tag i det i höstas och gick på isodieten i 8 v.. gick ned 8 kg och håller mig kring det så nu får det vara nog av den varan
    men man måste nog hitta sin väg till rätt vikt. Nu är du ju gravid Lanovia och ska väl inte tänkta på vikten...så mkt iaf..

    +++ ja...jag får se om och när man kan lyckas med det. Verkar inte vara så lätt som jag trodde.

    Cykla på ni andra så får vi väl se vad som händer!

    Snart lunch...

  • passionsblomman

    Och då FÅR man cykla i bredd så det så!


    Ninnnis skrev 2009-05-29 11:01:15 följande:
    Men jag cyklar gladeligen över mållinjen jämsides och hand i hand om sisådär en månad med Blommis, Ankan och vem som mer önskar...
  • Ankan80

    Haha....


    passionsblomman skrev 2009-05-29 10:53:04 följande:
    lanovia 08 skrev 2009-05-29 10:49:58 följande:
    Jätteförvånad!
  • Ankan80

    *hoppar på bakom Ninnnis på pakethållaren*

    Enda sättet att hänga på

    Jag har BIM 26 juni nästa gång...och ÄL runt 13 juni

  • passionsblomman

    tvätta
    tvätta
    tvätta

    ...jaså, blev det slut på tvättmedel nu...

    städa kattlådan
    städa toan
    byta lakan i sängarna

    Hallåååååååå!

    kan ingen komma och rädda mig från det hääääääär!

    jag vill bada i champange min vän på resa här i cyklingeeeeeen

    *suck*

Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan