• passionsblomman

    I vått och torrt och stiltje och orkan

    Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

    Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

    Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

  • Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Znose

    Hej !
    Nu dyker jag också upp..det är ju fredag..har tittat in lite då och då och nu tänkte jag slå mig ned hos er ett tag.. ni verkar så trevliga. Hoppas jag inte stör..

  • ingenjörsbruden
    Znose skrev 2009-05-29 08:23:51 följande:
    Hej !Nu dyker jag också upp..det är ju fredag..har tittat in lite då och då och nu tänkte jag slå mig ned hos er ett tag.. ni verkar så trevliga. Hoppas jag inte stör..
    Välkommen välkommen!!!
    Asch din smickrare...trevliga....vi?!
    Ingen som stör....men det kanske är lätt att halka ur...tempot är högt ibland så ta inte illa upp om ditt inlägg glöms bort ngn gång....det är inte med vilje.....
  • Znose

    Tack !
    ...hmm ska tänka på det och försöka hänga med när jag hinner å inte måste jobba...men jag har hört att man ska pausa med jämna mellanrum så jag får ta fasta på det..

  • Ankan80

    Välkommen hit Znose!

    ----------------------------------

    Haha...duracellkaninen ingis...vilken rolig bild jag fick framför mig

  • Ninnnis

    Hej Znose! Ditt nick får mig att tänka på snooze... Zzzzzzz...

    Har du barn? Försöker få? Hur länge har ni i så fall försökt? Du behöver så klart inte svara om du inte vill, men man blir ju så nyfiken när det tittar in någon ny

  • Ninnnis

    Ingis, i Danmark (och Norge där mamma & pappa bor) har man den goda smaken att vara ledig på annandag pingst, så jag har långledigt Sommarvärme utlovad och långhelg med mamma och pappa i sommarstugan - me like! Dessutom är det Grundlovsdag nästa fredag = tredagarsvecka!

    Erkänn att det händer att du humpar lite, kaninen

  • passionsblomman

    Znose: VÄLKOMMEN att hänga!

    Gú vad kul! nya glada tjejer!

    Gråa hår, äh det har jag haft länge, det var ju detsom var så knäppt-att han liksom såg det IGÅR...

    Jag fick några fram i luggen redan vid 26-27 nånting och sedan har de spritt sig.

    Dt rör mig inte i ryggen egentligen. Jag brukar ju tona håret för att få lite djup och lyster i färgen och då täcks ju de där också rätt bra.

    Jag är rätt nöjd med att inte vara en barnrumpa längre, och lite årsringar på olika vis här och var, det tänker jga bestämma är schysst.

    Vaffan, jämför en ung ekruska som spretig står där i skogsbacken, vem BRYR sig...NÄ kolla in den där som är 300 år liksom. DEN eken, den har man respekt och häpnad inför!

    Alla kvinnor borde få känna sig som stolta ekar. SÄRSKILT när de fött barn till världen.

    Duracell-Ingis...

    ÅÅÅH hur ska det DÅ bli när du gått HEMMA ett tag och inte fått träffa jobbarkompisarna heller utan BARA maken som måste få veta ALLA detaljer om fladderbusets dag och din!

    Ninnis: näää, min cykel brukar ju vara massa dagar över 30 JÄMT, utom 2 konstiga ggr i vintras. Det är nu med Pergon som det blev 27 dagar!!! Jätteunderlig känsla när man är van vid 35-36 dagar.
    MEN skitbra om det kan vara så nu, då blir det ju lite fler chanser och inte lika lååååång vääääääänatan.

  • Ninnnis

    Blommis (eller Trädis kanske?), det är nog dina konstiga ggr och Pergocykeln jag har hängt upp mig på Men förrförra cykeln hade jag ju 53 dagar, slå det om du kan!

Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan