• passionsblomman

    I vått och torrt och stiltje och orkan

    Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

    Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

    Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

  • Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • passionsblomman

    "Vilda" Kan man också heta!


    Hvidbrud skrev 2009-05-27 11:38:38 följande:
    Igår när jag pratrade med maken i telefonen för att säga godnatt (han sov i Kbh för han jobbade sent och skulle upp tidigt...) så prövade hon nästen komma igenom magskinnet. En fot tryckte upp hela magen jätte länge. Kunde nästan killa henne! Oj vad jag skrattade!!! Hi hi!Busunge!
  • Ninnnis

    Blommis, jag har en ytterst irriterande förmåga (enligt maken en av mina sämsta sidor) att ta ut sorger i förskott... Jag VET att det bara är slöseri med tid, energi och allt annat att bekymra sig för något man inte ens vet om det kommer att inträffa, och än mindre kan påverka. Det är också det jag säger till alla i min närhet som har liknande tankar. Men när det kommer till mig själv, då målar jag allt i svart. Korkat!

    Hjärtat på kroppen, vilket bra uttryck!

    *klappar lite försiktigt på kragen*

  • Ninnnis

    Hjärtat på KRAGEN menar jag ju...


    Ninnnis skrev 2009-05-27 11:41:59 följande:
    Hjärtat på kroppen, vilket bra uttryck
  • Ninnnis

    DET var fint! Verkar passa lillmuffins


    passionsblomman skrev 2009-05-27 11:41:04 följande:
    "Vilda" Kan man också heta!
  • lanovia 08

    Vad sött!
    Min mage är jättekonstig idag, spänner och håller på. Ungefär som jag kan tänka mig att det känns om ett tag när magen växer, men redan???
    Är helt slut nu, oj vad mkt tankar som snurrat.

    Har bokat tid hos BM nu. Skall bli kul.

    Köplats nr 229, urk!!! Kommit fram ännu?


    Hvidbrud skrev 2009-05-27 11:31:26 följande:
    Jag har sett lite av den anske versionen. Lite häfftigt är det. Lillmuffin lever rövare i magen idag. Tror att hon är glad för att hon ska få en till BT-kusin!
  • ingenjörsbruden

    lanovia 08 skrev 2009-05-27 13:09:43 följande:


    Vad sött! Min mage är jättekonstig idag, spänner och håller på. Ungefär som jag kan tänka mig att det känns om ett tag när magen växer, men redan???Är helt slut nu, oj vad mkt tankar som snurrat.Har bokat tid hos BM nu. Skall bli kul. Köplats nr 229, urk!!! Kommit fram ännu?
    känner igen den där känslan....lite molande stretchande eller?
    *klappar försiktigt på magen*
Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan