• passionsblomman

    I vått och torrt och stiltje och orkan

    Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

    Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

    Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

  • Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • passionsblomman

    Säg till din mamma att joina hans fan-club! Det gjorde jag, bara för att det var han värd!

    Det behövs lite tanter i de där ungdomarnas fan-clubar!


    Hvidbrud skrev 2009-05-26 15:33:08 följande:
    Ja, det är ju inte kul att vara en gnällig frustrerad bitterf*tta...Åh, vad spannande med tegel och fog! Tänk att ni skapar ert eget hus. Det är coolt !Nu vet jag vem Kevin är! Min mammas favis, måste ringa och berätta, lovar hon kommer gråta!
  • lanovia 08

    Jag sa ju att jag skulle vänta med att testa tills efter fredag, men idag kunde vi inte hålla oss utan köpte ett test. Och kan ni gissa??? Det kära testet säger "Gravid" !!!!!!!!!
    Jag är alltså gravid!!! Shit jag är i chocktillstånd!!!
    Jag bara darrar!!! Också är jag livrädd, herregud gravid!?!?! Jag!?!?!!?!

    Svärföräldrarna är här nu så jag kan tyvärr inte läsa vad ni skrivit o kommentera, jag var bara tvungen att snabbt titta in o berätta för er. *försöker andas lugnt*

  • Hvidbrud

    vad! herreguuuuuuuuudddd lanoviaaaa!!!!!!! shiiiiittttt!! guuud vad roooliiiigt!!!
    *dansarglädjedansslårmigpålårenochhopparhögtitaketochjublar* åh, vad glad jag är för er skull!!

  • Hvidbrud

    Nu åkte jag på en "blomman". Alla mina versaler ble uppätna av BT. Det var skrivet som glädjetjut iallafall!

  • Nalle Puh 40

    lanovia 08 skrev 2009-05-26 17:18:15 följande:


    Jag sa ju att jag skulle vänta med att testa tills efter fredag, men idag kunde vi inte hålla oss utan köpte ett test. Och kan ni gissa??? Det kära testet säger "Gravid" !!!!!!!!!Jag är alltså gravid!!! Shit jag är i chocktillstånd!!!Jag bara darrar!!! Också är jag livrädd, herregud gravid!?!?! Jag!?!?!!?!Svärföräldrarna är här nu så jag kan tyvärr inte läsa vad ni skrivit o kommentera, jag var bara tvungen att snabbt titta in o berätta för er. *försöker andas lugnt*
    GRATTIS!!!! Ta det nu lugnt ikväll och NJUT av ert glädjande besked !!!! *kramar i massor*
Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan