• passionsblomman

    I vått och torrt och stiltje och orkan

    Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

    Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

    Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

  • Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • passionsblomman

    TYVÄRR var hon ju på dagis! Men hon kommer ju att skutta runt resten av dagen och hennes mamma har nästan smällt av!

    Hon har berättat i Glad-tråden också!

    Och här har både hon och jag skrivit:
    www.kevinborg.se/


    Ninnnis skrev 2009-05-26 13:22:50 följande:
    Naaaawwwwww! VAD sa hon då?! Fick hon fram nånting alls? Guuud så gulligt!
  • Hvidbrud

    åh, jhg blir helt tårögd, och jag vet inte ens vem killen är...

    Efter mitt inlägg imorse, gick jag och duchade och smög in till min nyvaknade man (han jobbade till seeent igår) och HEHEHEHE!!! DEt lyckades! Nu är jag 20ton lättare och det spritter i hela kroppen. Tänk vad lite sex kan göra! HAde glömt att det var SÅ skönt! Mmmm, nu kan jag vara snäll lite till.

  • passionsblomman
    Hvidbrud skrev 2009-05-26 13:29:51 följande:
    åh, jhg blir helt tårögd, och jag vet inte ens vem killen är... Efter mitt inlägg imorse, gick jag och duchade och smög in till min nyvaknade man (han jobbade till seeent igår) och HEHEHEHE!!! DEt lyckades! Nu är jag 20ton lättare och det spritter i hela kroppen. Tänk vad lite sex kan göra! HAde glömt att det var SÅ skönt! Mmmm, nu kan jag vara snäll lite till.
  • Nalle Puh 40
    passionsblomman skrev 2009-05-26 12:53:34 följande:
    Alltså, brudar, NU kommer den största solskenshistoria jag NÅGONSIN hört på detta forum, håll i er:I tanttråden finns en tant som har en dotter som fyller 4 år idag.(bara att titta på den gullungen i hennes galleri får en ju att bli glad resten av dagen!)Iallafall, när hon planerade sitt kalas sa hon att hon ville bjuda Kevin Borg. Ja? sa jag och de andra tanterna, det är ju klart hon ska!Så mamma ser till att dottern får skicka sin inbjudan till idolen.GISSA VEM SOM JUST RINGDE FÖR ATT GRATULERA FÖDELSEDAGSBARNET!!!VA!!! Han ställer sig alltså mitt i sin vardag och RINGER till en 4 årig flicka som har sin fördelsedag och som bjudit honom till sitt kalas!herregud, jag blir så rörd att jag börjar gråta!Då är man en BRA människa och hädanefter är han också MIN idol!
    Tänkt vad lite det behövs ibland för att göra en flicka glad
  • ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-05-26 13:29:51 följande:
    åh, jhg blir helt tårögd, och jag vet inte ens vem killen är... Efter mitt inlägg imorse, gick jag och duchade och smög in till min nyvaknade man (han jobbade till seeent igår) och HEHEHEHE!!! DEt lyckades! Nu är jag 20ton lättare och det spritter i hela kroppen. Tänk vad lite sex kan göra! HAde glömt att det var SÅ skönt! Mmmm, nu kan jag vara snäll lite till.


    Gillar speciellt "Mmmm, nu kan jag vara snäll lite till."

    Nu ska vi iväg o beställa tegel o fog!! *voijne voijne*

    er alla!!
  • Hvidbrud

    Ja, det är ju inte kul att vara en gnällig frustrerad bitterf*tta...

    Åh, vad spannande med tegel och fog! Tänk att ni skapar ert eget hus. Det är coolt !

    Nu vet jag vem Kevin är! Min mammas favis, måste ringa och berätta, lovar hon kommer gråta!

Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan