• passionsblomman

    I vått och torrt och stiltje och orkan

    Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

    Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

    Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

  • Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Hvidbrud

    Hej era raket skrivare! Här är man borta en dag och får en hel roman att läsa! Det är ju härligt!
    Tjejmagen, ja att det pirrar lite och är aktivitet tycker jag är bra ord för det. Nu kan jag lova at det inte är nått som pirrar längre, här kommer det ut jätte starka fötter som drar längst magskinnet så jag drömmmer och vaknar av det... Men det är världens gulligaste fot!

    Flyttade hela lasset igår. Hu! Gud vad svår det vara tt inte få hjälpa till! Min bästis och hennes 4åriga dotter kom, min pappa och min bror och hans två söner på 4½ och 7 och maken och chaufören. Myke släpande blev det, men när vi var färliga ville killarna inte åka hem, de ville stanna hos oss (batman var ju där ) men de får komma en annan dag. när som helst. Käket och sovrummet han vi li fördiga med och det blev faktiskt ganska mysigt...
    Maken är ledig idag, så han dicenfiserar typ resten av huset nu!

  • lanovia 08

    Ninns har fått samma kænsla sjælv. Håller man tyst o inte pratar om det så kanske...
    Men denna gång spelar det nog ingen roll vad jag gør. Har absolut inget som tyder på graviditet, men dæremot pekar alla symptom rakt emot indianerna.

    Ja det vanliga ær nog att man har varina faddrar och inte samma. Det ær bara jag som fick den stora æran att vara till båda mina ælsklingar. Dæremot har de varsin manlig fadder.

    Ingis låter som en mysig kvæll med tjejerna. Synd att mannen inte pioriterar som du.

    Nej nu måste jag stæda klart. Skall på IKEA med mamma, svægerska och småbarnen snart.

  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-05-22 11:50:06 följande:
    Vad smart med kardborreband! Har ni limmat dem direkt på fönsterfodren då eller?
    Ja eller inte limmat....de är självklistrande....o ska visst vara lätta att ta bort (klistret) sen.
    Inköpt på K-rauta förra året.
    Men vi har fönster som öppnas inåt....det blir lite meckigare när man har fönsters om öppnas utåt..... men det kan ju vara värt att kika på!
  • ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-05-22 12:02:29 följande:
    Hej era raket skrivare! Här är man borta en dag och får en hel roman att läsa! Det är ju härligt!Tjejmagen, ja att det pirrar lite och är aktivitet tycker jag är bra ord för det. Nu kan jag lova at det inte är nått som pirrar längre, här kommer det ut jätte starka fötter som drar längst magskinnet så jag drömmmer och vaknar av det... Men det är världens gulligaste fot!Flyttade hela lasset igår. Hu! Gud vad svår det vara tt inte få hjälpa till! Min bästis och hennes 4åriga dotter kom, min pappa och min bror och hans två söner på 4½ och 7 och maken och chaufören. Myke släpande blev det, men när vi var färliga ville killarna inte åka hem, de ville stanna hos oss (batman var ju där ) men de får komma en annan dag. när som helst. Käket och sovrummet han vi li fördiga med och det blev faktiskt ganska mysigt... Maken är ledig idag, så han dicenfiserar typ resten av huset nu!
    Hahahahah inte så konstigt att flytten gick fort....Batman var ju där!
    Skönt att allt är på plats....kan föreställa mig hur svårt det är att inte få hjälpa till...kliar i fingrar o kroppen va?

    Lanovia: Städa kök vs BT....lätt val! Oh IKEA tripp! Hoppas att det inte är knökat med folk!
  • Ankan80

    Tack tack...
    Jag ville väl gå ner 6 kilo till...får se hur länge detta kan pågå...brukar ju bli stiltje på vågen efter ett tag...

    Nalle Puh 40 skrev 2009-05-21 10:00:35 följande:


    Grattis till viktnedgången Är det mycket du vill/ska gå ner?
Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan