• passionsblomman

    I vått och torrt och stiltje och orkan

    Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

    Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

    Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

  • Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • passionsblomman

    Ja, visst är det stört svårt att hitta bra ord?

    Jag menar mensvärk, DET är en sak och det är inte så kul precis, men det här andra, det är er "aktivitet av lite molande karaktär"

    Ja, visst 17 måste det vara bra, annars har ju cyklen lagt av helt!

  • lanovia 08

    Storstæda køk ær sååå tråkigt, hamnar hær stup i kvarten i stællet.

    Ok, vad kul att du har så bra kontakt med gudsonen. Mina gudbarn ær min brors barn så dem får jag ju naturligt kontakt med som faster också. Undrar hur det blivit om det varit en kompis barn istællet...
    Vad kul med ett barn till. Får ni vara faddrar då med??

    Ninnis førresten, vi brukar ju vara synkade, ær det inte dags før indianbesøk før dig också nu.

    Blommis, kommer du på ett bra sætt att beskriva det hela meddela gærna før jag går bet.

  • ingenjörsbruden

    Helloj flickor!!!

    Det är verkligen ett flitigt plitande här inne...farligt att vara borta för länge....då är det en hel roman att läsa in!

    Ninnis: Vilken mysig dag med gudsonen! Hjärtat bara smälte när jag läste att han somnade med hjälmen på!
    O ännu fler battingar att mysa med!!

    Det är superhärligt med fredag! SKa åka till en tjejkompis o ha lite tjejkväll med bastu osv....ska bli kul!
    Hade ju tänkt få lite mys här hemma innan jag åker....men maken tittar på film.....*suck*...Nåja....alla prioriterar vi olika...

    Lanovia: Skönt att höra att labbisflickan inte gnäller så mkt idag....det skär verkligen i ens hjärta när man hör att de har ont. *sticker huvudet i sanden*

    Blommis: Ja se när karlar däckar så däckar de eller?! Men spagetti är så gott....största nackdelen med GI.
    Tror att du snart får blåsa kattan i näsan så tattungarna far ut! Inga fönster som går att öppna o låsa? Låter som ni bor i en bastu....

    Nallis: Tack för rabarberpajen! Den var extra smarrig! Skönt att du fick läkartid o att de tog prov ändå....minsta man kan begära. Rek åter igen bafucin på Apoteket....sugtablett som lindrar mild infektion i halsen. Annars varm mjölk med honung o whiskey, även bara whiskey funkar bra!
    Va gulligt av din sambo att han kunde ta ditt arbetspass....väldigt stor fördel att ha träffats på jobbet!

    Tycker att Celeste gjorde en attans bra insatts med flaggviftandet!

    Hur beskriva aktiviteten i tjejmagen.....väldigt svårt...molande värk är väl det närmsta.....

    Nä nu ska jag gå o packa lite grejor inför tjejkvällen...

    Skickar BAMSEKRAM till er alla!

  • Nalle Puh 40

    Nu ska jag till mamama och bli lite ompysslad, ha en underbar dag alla...

    *kramar*

  • Ninnnis

    Rekommenderar också Bafucin!

    Lanovia, joooo.... men.... jag sticker nog huvudet i sanden ett tag till... Har fått för mig att om jag pratar om BIM så är det liksom dömt att bli BOM

  • Ninnnis

    Lanovia igen, de är några av våra bästa vänner så vi träffas ofta. Jag lånar också gudsonen så ofta jag kan, han är bara en sån glädjespridare Vet inte vem som blir tillfrågad att vara fadder åt lillebror, men på ett sätt kanske man ska få ha sina "egna" gudföräldrar?

  • ingenjörsbruden

    Nalle Puh 40 skrev 2009-05-22 11:26:18 följande:


    Nu ska jag till mamama och bli lite ompysslad, ha en underbar dag alla...*kramar*
    Moaahahhahaha! Nu har jag iallafall skrämt bort din energislukare.....hahahhahaa

    "Men tack för allt positivt du berättar för mig.
    Du är grymt bra på att försöka bryta ner människor, vet du det? Tyvärr lyckas du inte med mig. Bättre tur nästa gång."

    Grymt bra på att försöka bryta ner människor....herregud....hahahahaha ja jag är verkligen en sadist o elak! Nä men bråka inte med mina vänner säger jag!! *LEJONVRÅL*

    Ha det så bra hos mammsen, Nallis!

    LAnovia/Ninnis....sticker ner huvudet i sanden med er......
  • passionsblomman

    BRA Nallis att du får ompyssling! Det ska du ha! Krya nu på dig!

    Hej hej Ingis!

    Idag regnar et här, så då går det bra i bastun...Visst har vi fönster, men när det är soool är det för fjuttigt.

    Igår glömde jag förresten ett öppet så det blev fullt med myggor! bzzzzzzz!

  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-05-22 11:40:43 följande:
    BRA Nallis att du får ompyssling! Det ska du ha! Krya nu på dig!Hej hej Ingis! Idag regnar et här, så då går det bra i bastun...Visst har vi fönster, men när det är soool är det för fjuttigt.Igår glömde jag förresten ett öppet så det blev fullt med myggor! bzzzzzzz!
    Suck...största nackdelen med värmen....dessa satans myggor!!! Vi har satt upp myggnät som sitter fast med kardborrband.....väldigt skönt att kunna få in luft UTAN buggs!

    Var på 4 års kalas igår...fick grillat! Muuuuums!
    Var faktiskt några som inte hade fått höra att vi ska ha smått i sept.... .....Jag som förlitat mig så på djungeltrumman! Hahahaha....men NU vet nog alla!

    Maken har föressten osså blivit smittad med mina "boa-instinkter"! Han vill bygga huset klart NU!!! Min sötnöt!
Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan