• passionsblomman

    I vått och torrt och stiltje och orkan

    Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

    Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

    Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

  • Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Nalle Puh 40
    Hvidbrud skrev 2009-05-19 13:36:51 följande:
    Behöver bara klaga av mig lite...
    Man får klaga här, har precis oxå gjort det...

    Eftersom jag inte var med från början så har jag inte fattat vad det är för affär du har...
  • Nalle Puh 40
    Hvidbrud skrev 2009-05-19 13:40:10 följande:
    Jag är massör och har min egen klinik och tealunge i köpenhamn...
    Jag jobbar oxå som massör, fast bara en dag i veckan för resten är jag inom handikappomsorgen.

    Varför ska du sälja?
  • Nalle Puh 40

    Är egentligen ett I-lands problem men jag är inte så stark nu så han tar så mycket av min energi på något sätt

  • Nalle Puh 40

    Ja, det vore kul men skulle nog inte orka det

    Känner att min kropp och psyke inte klarar mer än att massera en dag/vecka

  • Hvidbrud

    Det är svårt med sånna människor. Som om de har ett svarthål, där kärlekslagret skulle sitta, ju mer man öser i, dessto mer vill de ha... Om egentligen är ju det enda man kan göra att cutta förbindelsen, men man har ju lite ont för dem, så man vill gärna ge allt man har...
    Eller nått sånt... Om han nu är den typen?

  • Hvidbrud

    Nu bjuder jag på gräddbular!! Mmmm... Kom och ta innan jag äter upp hela lådan själv (och det går undan kan jag lova!!)!

Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan