• T0612

    Vinterbrudar

    Här hoppar vi över från den gamla tråden "vi som gifter oss i december 2009" och tar in alla vinter brudar istället =)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-27 19:33
    NOVEMBER
    14: 14e november, Borlänge. Mrsstumpan, Göteborg

    DECEMBER
    05: T0612, Göteborg,
    December 2009, Sthlm,
    linvinter, Göteborg
    12: Bittesös, Sorunda (Nynäshamn)
    19: Emmibob, Hotagen (Jämtland),
    DCL, Norrköping
    31: Teapot, Göteborg

    JANUARI
    02: Allez, Karlstad,
    JennyE82, Ljusdal
    09: Ninni84r (Halmstad, Öjasjön)
    23: Mariavw81 (Smådalarö Gård, söder om Stockholm)

    FEBRUARI
    13: Elbe, Umeå
    20: Selma2010, Övik (datum inte helt spikat)
    20: Nima2, Upplands Väsby (Norr om Stockholm)

  • Svar på tråden Vinterbrudar
  • La Kay

    ja man får verkligen hoppas det blir snö, såna kort är ju så fina! låter jättefint med brasa eller fäll! cosy så det förslår, det gillar jag!

  • T0612

    det vad en jättebra ide med kort när man ses första gången i kläderna =)
    vi har massa stora ängar ute vid kyrkan och tänkte ta kort vid dem om det inte är gôr geggigt då såklart =)

    vad tror ni om vit smoking på brudgummen? han tyckte att det lät kul att båda har vitt på sig.. eller blir det för mycket?

  • Bittesös

    Hej på er alla. Här har hänt massor.. En annan har ju bara jobbat och inte hunnit med ngt bröllopsplanerande alls....

  • Karin längtar

    Hej, vi gifter oss 30 januari 2010.

    Jag har bokat kyrkan och två festlokaler, nu ska vi bara bestämma oss och boka av den ena. Idag har jag skickat efter allt material som jag behöver till att göra inbjudningskort och placeringskorten. Det ska jag pilla med på en regnig dag på semestern tänkte jag.

  • T0612

    Ja, jag har hittat en tavla med ett eklöv(tänkte att det skulle vara kul då han tar mitt efternamn som är eklöf) har även funderat på secret box men är rädd att dem bara glöms bort i nån låda efteråt och känns då som onödiga pengar..

    vad har du tänkt?


    linvinter skrev 2009-06-23 22:41:08 följande:
    Har ni börjat fundera på morgongåva?
  • linvinter

    Jag har inte någon så genomtänkt present. Funderar på en fin slipsnål i guld.


    T0612 skrev 2009-06-23 22:48:46 följande:
    Ja, jag har hittat en tavla med ett eklöv(tänkte att det skulle vara kul då han tar mitt efternamn som är eklöf) har även funderat på secret box men är rädd att dem bara glöms bort i nån låda efteråt och känns då som onödiga pengar.. vad har du tänkt?
Svar på tråden Vinterbrudar