• T0612

    Vinterbrudar

    Här hoppar vi över från den gamla tråden "vi som gifter oss i december 2009" och tar in alla vinter brudar istället =)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-27 19:33
    NOVEMBER
    14: 14e november, Borlänge. Mrsstumpan, Göteborg

    DECEMBER
    05: T0612, Göteborg,
    December 2009, Sthlm,
    linvinter, Göteborg
    12: Bittesös, Sorunda (Nynäshamn)
    19: Emmibob, Hotagen (Jämtland),
    DCL, Norrköping
    31: Teapot, Göteborg

    JANUARI
    02: Allez, Karlstad,
    JennyE82, Ljusdal
    09: Ninni84r (Halmstad, Öjasjön)
    23: Mariavw81 (Smådalarö Gård, söder om Stockholm)

    FEBRUARI
    13: Elbe, Umeå
    20: Selma2010, Övik (datum inte helt spikat)
    20: Nima2, Upplands Väsby (Norr om Stockholm)

  • Svar på tråden Vinterbrudar
  • Teapot

    emmibob, välkommen tillbaka Men vad kul med ring!!! Det känns så verkligt när man kommit så långt! Låter som att du haft det riktigt bra med möhippa o allt.

    Inbjudningarna gick ut igår, men eftersom de skickades med ekonomipost så dröjer det nog till efter helgen innan de kommer fram. Och tur är det, för vi är inte helt klara med hemsidan (jag visste att vi skulle sitta här i sista sekunden o säga det trots att jag tjatat i månader...) men sen hoppas jag på lite respons!

  • Engla2006

    hej, får man hänga på här, vi ska oxå gifta oss i november..bokade kyrka förra året redan... annars har vi inte bokat nånting.

  • La Kay

    hejsan,

    planerar också vinterbröllop, februari. hoppas på att boka kyrka om två veckor när vi är tillbaka från semestern.

    någon som har tips om bra fuskpälsar eller andra passande jackor/boleros? har tittat en massa men inte hittat något snyggt..

  • December 2009

    La Kay skrev 2009-06-21 22:15:31 följande:


    hejsan,planerar också vinterbröllop, februari. hoppas på att boka kyrka om två veckor när vi är tillbaka från semestern. någon som har tips om bra fuskpälsar eller andra passande jackor/boleros? har tittat en massa men inte hittat något snyggt..
    Jag ska köpa nixas hellånga
  • La Kay

    har också tittat på den men vill ha ngt kortare och lite mer åtsittande. har du fler tips?

  • December 2009

    La Kay skrev 2009-06-21 22:36:50 följande:


    har också tittat på den men vill ha ngt kortare och lite mer åtsittande. har du fler tips?
    Njae tyvärr inte eftersom jag själv letat löst
    Jo Asperas jacka! fast nej dn är hellång.. dock figurnära
  • La Kay

    var hittar man aspera? har letat men hittar inte deras hemsida, bara återförsäljare.

  • linvinter

    Suttit med inbjudningskorten nu i helgen... tar en del tid. Nu är allt utskuret och vi skall "bara" montera!

  • finni

    Jag har också tänkt mig en sorts fuskpäls som bara är över axlarna, går det att hyra eller måste man köpa.

  • La Kay

    antar att det går att hyra. men har inte varit i ngn butik än så jag vet inte och har inte koll på utbudet. tycker mig dock ha sett sådana lösningar på nätet ngnstans. kommer ej ihåg var. annas är nog second hand-butiker ett bra ställe att kolla på.

Svar på tråden Vinterbrudar