• Telis

    Livets stora och små frågor

    En gång för länge sen undrade FruLlan hur man visste att man var gravid, tiden mellan ägglossning och mens kändes evighetslång och otålig som FruLlan är så ville hon veta med en gång om det funkat. Nu, nästan tre (!) år senare, vet vi att svaret är att man inte vet. Illamående och nästäppa kan vara symptom på att man är gravid. Eller inbillingssjuk. Eller förkyld.

    Vissa av oss är nu inne på sina tredje barn och andra kämpar fortfarande för att få till ettan. Men det vi har gemensamt är att vi alla är otroligt smarta, genomsympatiska, empatiska och ödmjuka.

    Under tiden har vi blivit experter på ÄL, BIM och BOM, IVF, ICSI, FET, VUL och RUL, NUPP och KUB. Men vi är också experter på hur man får bygglov, hur man googlar efter en brun puff i skinn, svenska språket, spinning, bästa fiket i Göteborg, vad man äter till champagne, hur man gör toalettpapper och hur man lägger upp en långdistanslöpning. Och mycket mycket mera.

    Inga samtalsämnen är för stora eller för små för oss!

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3256634.html

  • Svar på tråden Livets stora och små frågor
  • Fru FruLLan

    EA: näe då spotta på oss du bara håller upp ett paraply som skydd!
    Hoppas du får svar.

    Cicci: Jag tänkte mest om det var igenpluggat eftersom mymlan inte trillat ut REDAN.
    men nu börjar det bli ok att hon kommer va? Vad är du i nu? 35+? Kul att viren går på påttan förresten.

    jag tror BM såg ett gäng spermier med linblont hår som stod givakt i ciccis muttskägg

    ha ha h
    muttskägg
    vilket OFINT ord...

    Åhhh tuttmemory!
    vilken underbar ide!
    och tänkt snoppmemory. Jääääklar vad jag skulle vilja spela det!
    Tänk er ....
    wihoooooooooooooooooo

    Jag vill ha sexlust

  • Fru FruLLan

    Påttan
    vilken planet kommer jag ifrån!

    Kängu: åhhh vad romantiskt...
    att vältra sig över maken
    är han inte tänd innan så lär han ju bli
    För just nu är man ju ooooooerhört sexig.


    ha ha ha
    min stackars sparris make skulle försvinna om jag vältrade mig på honom

  • Fru FruLLan

    Angående färdknäppsmetoden.

    Nog faaan provade vi den FLERA gånger när jag gick över med borren.
    Men totalt helt utan resultat.
    Men rent medicinskt så kan det nog funka, men som sagt inte säkert. Men riskerar man att föda förtidigt så ska man nog låta bli sperms i kanalen bara för att det KAN ju starta det hela.

    men för oss med sittande, envisa småkillar
    HA
    vad det inte funkar!

  • Fru FruLLan

    Åhhhhhhhhhhhhh
    jag måste verkligen JOBBA

    har ju en rapport som måste blir klar!

    snoppar

  • Fru FruLLan

    Åhhhhhhhhhhhhhh
    Nu har Roffe hicka IGEN

    fasiken det är hela tiden sen nån vecka tillbaka.

    Sitter och hickar
    Låter verkligen som en skäggig, ölstinkande Roffe på en parkbänk...

  • Fru FruLLan

    Ja, fast min mage hoppar mest av att Roffe förmodligen tänker sig en framtid som drag-queen-can can-dansare och övar bensparkar hela tiden

    hickningarna syns inte lika mycket.
    Däremot KÄNS dom ju såååå skumt hela tiden. Värre än sparkarna

  • Fru E

    Dra på trissor jag fick svar på mitt mail till gyn efter ca en kvart!!!!
    Dock väldigt kortfattat där han sa att spottings är vanligt och ofarligt, kommer ofta vid äl och påverkar inte chanserna att få barn och inte farligt om det uppkommer ofta under några cykler

Svar på tråden Livets stora och små frågor