• Telis

    Livets stora och små frågor

    En gång för länge sen undrade FruLlan hur man visste att man var gravid, tiden mellan ägglossning och mens kändes evighetslång och otålig som FruLlan är så ville hon veta med en gång om det funkat. Nu, nästan tre (!) år senare, vet vi att svaret är att man inte vet. Illamående och nästäppa kan vara symptom på att man är gravid. Eller inbillingssjuk. Eller förkyld.

    Vissa av oss är nu inne på sina tredje barn och andra kämpar fortfarande för att få till ettan. Men det vi har gemensamt är att vi alla är otroligt smarta, genomsympatiska, empatiska och ödmjuka.

    Under tiden har vi blivit experter på ÄL, BIM och BOM, IVF, ICSI, FET, VUL och RUL, NUPP och KUB. Men vi är också experter på hur man får bygglov, hur man googlar efter en brun puff i skinn, svenska språket, spinning, bästa fiket i Göteborg, vad man äter till champagne, hur man gör toalettpapper och hur man lägger upp en långdistanslöpning. Och mycket mycket mera.

    Inga samtalsämnen är för stora eller för små för oss!

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3256634.html

  • Svar på tråden Livets stora och små frågor
  • Piggelin1

    Wow AM - vad fin Hektor är! ...och storebror med!!

    Sweet - kul att se hur mkt Ella vuxit!! Jättefina bilder, speciellt de på mor & dotter!

  • Piggelin1

    Shit - det gjorde jag med Men jag fick för mig att namnet outats innan i tråden, man jag kanske minns alldeles galet?

  • nennesjuttioåtta

    apropå något heeelt annat. När är det bestämt någon tråddejt i Göteborg?
    Jag kan ju bara på lördagen... IIIIhihihiihhii! vad kul!

  • Piggelin1

    Nenne, tänkte på samma sak igår - dags att börja planera
    Osis att du bara kan på lördagen Nenne, för jag tror att Tinga bar kan ses på söndagen eftersom hon springer varvet på lördagen.

  • Fru E

    Galet söta bilder i galleriet!!!!!
    Har suttit och "aaaahhhhhat" länge nu

    Har precis varit och klippt mig, skönt att bli av med kalufsen. Måste verkligen klippa mig oftare men är inte van vid att klippa mig med 5-6 veckors mellanrum än eftersom jag alltid haft längre hår....

    Nenne-vi åker upp redan på lördag morgon så är i Gbg redan vid halv elva även Mrs B är uppe då

  • nennesjuttioåtta

    men då måste vi ju HEJJJJJAAAAAAA!!!! Häpphäpphäpphäpp!

    Vilka kan på lördagen, eller låser det upp helgen totalt då??

  • Piggelin1

    Om det är fint väder så kan vi ju ses i Slottskogen eller Trädgårdsföreningen för en pickncik - men det känns som om vi behöver ha en reservplan med. Hmmm...

  • Piggelin1

    Jag kan & vill båda dagarna
    Jag kollar med Pirr på FB hur det ser ut för henne!

Svar på tråden Livets stora och små frågor