• Tx2

Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!

I år gifter vi oss! Wehii!

MARS
    7: hummle, Örgryte gamla k:a

MAJ
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: Baver, st Birgittaskapell + Bryggan under Bron
    16: Sweetsun ,Bohus Fästning + Nödinge Bygdegård(finnbastun )
    16: Myrmor aka Artist, Villa Herne, Vänersborg
    23: Skille

JUNI
    18: Stella2009, Grekland

AUGUSTI
    8: Daniela och Mikael, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    8: J D och D J, Hindås kyrka + Hindås stationshus
    22: Angelica och Vendel i Utbykyrka+ LaCuveé

OKTOBER
    10: Carolina och Jonas, Lindome Kyrka + Lindome K:a Församlingshem

DECEMBER
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3370114.html

Gamla trådar:
    Tråd 1: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd 2: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd 3: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html
    tråd 4: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224370.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!
  • Danielaa

Myrmor: Usch för förvärkar!! Hoppas de inte blir värre...!

Tx2: Låter inte alls som en kul midsommar...

Teapot: GRATTIS till jobbet, härligt!

Tizia: De går fint me bröllopsplanerna! Strå tyvärr lite still just nu, förutom att jag håller på å skriver gästpresentationerna för fullt! Vet inte riktigt vad jag ska ta i här näst...!

Sweetsun: Fin fotobok! Tjusigt me papraplyt!

• Tizia

Teapot: Vet hur d e är å typ va ensam om å va "ledig"! Kan verkligen va skittrist! Säg till om du vill ha sällskap ngn dag =)Gillar å sola =) Å fika =)

Nu bär det av på semester en vecka för våran del =) Ska fira 1 årig förlovningsdag på varbergs kurort =) Hoppas vädret håller i sig å att ni ha det toppen i sommarvärmen allihopa !

• Danielaa

Här va lugnt...! E alla ute i solen å njuter?
    Vi har vart vid havet i kväll me prinsen som badat å underhållit oss me sånger som "ketsssuupp plluuttt!" (Märks väl inte alls att vår son tycker de här me kiss å bajs e väldigt roligt...?)
    Tänkte inte på brudformen alls när vi satt å myste me pizza...!

Tizia: Aaah va härligt å åka på spa! Vi sticker till Varberg på spa på bröllopsnatten.

• Carolina1979
    SweetSun skrev 2009-06-27 10:46:55 följande:
    ville bara visa våran fotobok, vi är så nöjda =Pwww.photohome.se/store/books/pub/898c5f56-b3d...
    Vilken fantastisk fotobok, ser ut att ha haft en underbar dag!

Här har vi postat inbjudningarna (i måndags) och jag börjar nu bli orolig för att de försvunnit... normalt sett borde de ju landat igår... men nu är det ju sommar så det kan väl ta någon extra dag kanske... kommer ju vara nervös till jag hör att någon fått dem iallafall!
  • Teapot

Hej hopp! Hur mås det i värmen? Känner att mitt (vårt ) bröllopsplanerande har avstannat lite för tillfället, känns liksom inte helt rätt att planera för vinter när det är så somrigt som det kan bli ute! Så vi gör annat mysigt istället - igår var vi ute i Säve o plockade jordgubbar och idag görs det saft och sylt, mums

Sweetsun, väldigt fin fotobok!!

Tizia, ska lägga på minnet att du gillar att fika Kan komma väl till pass när S inte har semester och kan underhålla mig!

Daniela, ni har allt en söt liten prins! Och du är väl redan i strålande bröllopsform? Förresten, lyckats sola "rätt" och inte fått några vita bikini-streck ännu?

• J D

Danielaa skrev 2009-06-30 19:54:32 följande:

Här va lugnt...! E alla ute i solen å njuter? Vi har vart vid havet i kväll me prinsen som badat å underhållit oss me sånger som "ketsssuupp plluuttt!" (Märks väl inte alls att vår son tycker de här me kiss å bajs e väldigt roligt...?) Tänkte inte på brudformen alls när vi satt å myste me pizza...! Tizia: Aaah va härligt å åka på spa! Vi sticker till Varberg på spa på bröllopsnatten.

Solen- I wish. Här är det i princip bara jobb och hårt bröllopsarbete fram till den åttonde... Hur går det för er Daniela? Sjukt vad fort tiden har gått- snart är det vår tur!

• Tizia

Teapot: Säve å plocka jordgubbar =) Vart gör man det (vill oxå göra saft å sylt) =)
    Gjorde flädersaft för första gången förra veckan ! Mer kul än gott !

• Danielaa

JD: Jaa, visst har de plötsligt gått väääldigt fort? Snart e de dax!!

Teapot: Haha, försöker tänka på å inte få bh-bränna när jag e ute i solen! Får ju tyvärr inte solat så mycke som jag hade velat, jobbar ju så kan inte sitta ute hela dagarna...
    Plocka jordgubbar lät ju himlans mysigt! Men sylt å saft e nog inte nåt jag ska ge mig in på... E så långt ifrån husmor som bara går....

Carolina: Förstår att de känns pirrigt! Dom kommer säkert fram, kan säkert va lite segt på sommartid bara...

• J D

Daniela: Ja, verkligen! Tiden bara rinner iväg nu på slutet. Iofs har det känts lite så hela tiden för oss som förlovade oss ett år innan och inte hade koll på lokal eller ngt alls då (vi hade ju bara varit tillsammans i 5 mån. så det hade inte funnits ngn tid till att drömma heller). 

Vad håller ni på med för projekt nu då? Vi håller mest på med festprogrammen... suck vilken tid det tar med alla gästpresentationer... 

• Danielaa

JD: Jaa, håller oxå på me gästpresentationerna.. Tar massa tid! Trodde jag va klar oxå men nu har dimpt in ett par gäster till som vi inte räknat med som måste skrivas presentation till oxå... Har ni bestämt hur dom ska se ut utvändigt?

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!