• Tx2

    Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!

    I år gifter vi oss! Wehii!

    MARS
    7: hummle, Örgryte gamla k:a

    MAJ
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: Baver, st Birgittaskapell + Bryggan under Bron
    16: Sweetsun ,Bohus Fästning + Nödinge Bygdegård(finnbastun )
    16: Myrmor aka Artist, Villa Herne, Vänersborg
    23: Skille

    JUNI
    18: Stella2009, Grekland

    AUGUSTI
    8: Daniela och Mikael, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    8: J D och D J, Hindås kyrka + Hindås stationshus
    22: Angelica och Vendel i Utbykyrka+ LaCuveé

    OKTOBER
    10: Carolina och Jonas, Lindome Kyrka + Lindome K:a Församlingshem

    DECEMBER
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

    Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3370114.html

    Gamla trådar:
    Tråd 1: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd 2: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd 3: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html
    tråd 4: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224370.html

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!
  • Teapot

    Tizia, nu har jag tittat på er också. Fantastiskt fint foto! Ni är verkligen jättefina!!

  • baver

    hej alla

    och alla fruar...väålkomna in i gänget hehe

    tizia- himla cool fotograf ni har hittat, jättefin bild, väntar spänt på fler.

    hummle, hur går det med tackkorten, jag ska börja spåna lite snart här med

    men först ska jag ta tag i all skola som hamnat i skymundan ett tag....

    ha det gott kram!

  • SweetSun

    Känns underbart att vara fru! T vill t.o.m ha bilder på mig från bröllopsdan till jobbet för att visa, HAHA..

  • Tizia

    Tack alla =)

    Teapot: Hur går d för dig med jobb å allt?

    Baver: Nyfiken på hur ni såg ut oxå ? Kommer det kort snart? =)
    Usch jag ligger oxå grymt mkt efter i skolan =(( Suck bara å sätta igång! På tal om det så kommer jag nog behöva häftgrejen ganska snart inför ett "konstprojekt" där jag gör skumma saker =)

    Sweetsun: Va fina ni va ! Riktigt cool stil =)

  • hummle

    tizia: vilken fin o annorlunda bild, coolt

    sweetsun: GRATTIS FRUN *rusar in o kikar*

    baver: ååååå tackkorten... bläää just nu. hatar måsten. sitter fast m d stora tackkorten ingen inspiration men d små går ut imorgon iaf. så jag håller på m olika förslag t d stora men som sagt sitter fast. har du nån plan än på era?

  • Tx2

    Tizia: Vilken häftig bild

    Sweetsun: Grattis! Fina bilder!

    Usch, tackkort. Vi satt och fundera på vilka bilder vi ville ha med. Tur att det är kort vecka så jag kan börja knåpa med fotot i slutet på veckan.
    Passade på att kika på filmen från vigseln. Va kul, som tur var inte vi med i bild så mycket (strategisk placering av oss). Och oj, vilken väntan innan vi dök upp! Trodde nästan att vi fortsatte ut genom fästningen och åkt iväg med bilen

  • Teapot

    Tizia, det är stendött på jobbfronten för tillfället men det löser väl sig alltid...

    hummle, sluta känn ångest och panik för tackkorten! Invänta inspiration bara, har ju sagt att du inte ska ha bråttom

    Tx2, vad kul med film! Måste vara riktigt kul att kunna minnas ljud och stämningar utöver det fina man ser på bilder

    Har försökt få tag i en DJ senaste veckan som kan spela på vår fest. Men de flesta tar DUBBELT betalt bara för att det är nyårsafton. Visst har vi räknat med påslag, men inte så mycket... blä, vi är riktigt dåliga på att hålla oss till budget. Verkar som att maten inte blir så rabatterad som vi hoppades heller. Dessutom kommer tårtan bli apdyr *suck* Ingen som känner för att knäcka extra lite som plattvändare på nyår?

  • Teapot

    Förresten, skille, jag kommer gärna till kyrkan och tittar på den fantastiska klänningen. Och på er såklart

  • baver

    hej igen

    tizia, tack tack för lånet, det räddade mmig tidsmäsigt.
    klart du ska f tillbaks din jättehäftare :)

    jag slår en pling i kväll och kollar om du är hemma :)

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!