• Tx2

    Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!

    I år gifter vi oss! Wehii!

    MARS
    7: hummle, Örgryte gamla k:a

    MAJ
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: Baver, st Birgittaskapell + Bryggan under Bron
    16: Sweetsun ,Bohus Fästning + Nödinge Bygdegård(finnbastun )
    16: Myrmor aka Artist, Villa Herne, Vänersborg
    23: Skille

    JUNI
    18: Stella2009, Grekland

    AUGUSTI
    8: Daniela och Mikael, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    8: J D och D J, Hindås kyrka + Hindås stationshus
    22: Angelica och Vendel i Utbykyrka+ LaCuveé

    OKTOBER
    10: Carolina och Jonas, Lindome Kyrka + Lindome K:a Församlingshem

    DECEMBER
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

    Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3370114.html

    Gamla trådar:
    Tråd 1: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd 2: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd 3: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html
    tråd 4: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224370.html

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!
  • Myrmor

    TJOHO!!! Heja tx2 och tizia!! När ni läser det här är ni nog FRUAR, det ni!! Har lyckats klämma mig i en festklänning så nu blir det snart avfärd .

    Blev hippad igår oxå som jag misstänkte, supermysigt! Berättar mer i veckan, nu ska jag sminka bort de mörka ringarna under ögonen .

    Puss!!

  • hummle

    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
    jag fick bevittna JAet mellan tna
    du var så otroligt vacker måste jag säga Tx2 klänningen, håret, blommorna ja ALLT...
    det var väldigt romatiskt o fint när man såg er komma ner mot själva vigselplatsen. du såg så otroligt lycklig o avslappnad ut.
    STORT TACK att jag fick komma, en ära för mej.

    STORA KRAMAR FRU!!! Tx2

  • SweetSun

    Underbart tx2! vackert och stämningsfullt! Tack för att man fick vara med och delta!

  • Äntligen 090822

    TACK Tx2 för en helt underbar dag och kväll! Ni var så vackra och allt var så fint!!! Blingig vacker ring!! !!

    Hoppas ni har sovit gott och att ni får en undebar dag idag med massage och bara njuta av varandra!!

    Kul tjejer som var med att träffa er!!

  • Teapot

    Herregud, nu har vi två fruar till i tråden!

    GRATTIS TX2 & TIZIA!!!

    Hoppas ni båda hade helt underbara bröllopsdagar, vädergudarna kunde väl knappast lyckats bättre!? Ser verkligen fram emot att få se foton framöver!

  • Danielaa

    Tx2: GRATTIS, nu e du verkligen fru!! Tusen tack för att vi fick vara me och dela er stora dag! Jätteroligt hela dagen å kvällen, så lyckat!
    Vacker som jag vet inte vad, fotona kommer bli såå fina...
    Å så fin plats ni valt för vigseln, underbart...! Hoppas ni myser på spa idag å bara njuter av å vara nygifta!

    Tizia: GRATTIS!! Ännu en FRU! Jättenyfiken på att få höra om er dag å se foton!

    Nu ska jag snart iväg å jobba... Men hann me lite shopping innan på fm så får väl va nöjd iaf...!

  • Myrmor

    Åh tack från mig oxå, ni var så HIMLA fina båda två . Ser fram emot bilder bilder bilder!! Mys nu, så får du överösa med tips och sakutlåning senare (har ett par förfrågningar ).

    Grattis Tizia oxå!! Ska bli roligt att kolla in bilderna!

    Sitter hos mamma och fixar det sista med klänningen, det kommer bli super! Imorgon blir det körrep och ansiktsbehandling, mys!

  • Äntligen 090822

    FÖRLÅT!!! Tizia så klart mega GRATTIS till er med!!! Hoppas dagen blev som ni drömt om och det ska bli spännande att se era foton!!

    Myran gick det bra med underkjolen?

    Danielaa vad har du shoppat?! Skor från Bianco ???

  • Danielaa

    Äntligen: Haha, nää blev inga skor från Bianco! Blev faktist lite anti när du berättade att de använder barnarbetare...
    Däremot blev de ett par vår/sommar-byxor från Mexx! Härligt å fås hoppa sommarkläder! Å en ny BH, rea på Twilfit!

  • Carolina1979

    Åh, är det här ni har gömt er? Äntligen hittade jag er igen!

    GRATTIS i efterskott till Tx2 och Tizia - hur är det gifta livet?

    Här är det fortfarande stiltje i planeringen, vår lilla dotter blev 10 veckor igår och dopplanering är i full gång - hon ska döpas den 17 maj.
    Ska ta en titt i träfftråden också, hade varit så roligt att äntligen få träffa er någon gång - imorgon börjar Oliver skolas in på dagis, spännande värre!

    Var och tittade på lite inbjudningskort också... tror det var Angelicas och Tizias - superfina! Vi ska snart börja med våra nu, bara dopet är över

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!