• Tx2

    Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!

    I år gifter vi oss! Wehii!

    MARS
    7: hummle, Örgryte gamla k:a

    MAJ
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: Baver, st Birgittaskapell + Bryggan under Bron
    16: Sweetsun ,Bohus Fästning + Nödinge Bygdegård(finnbastun )
    16: Myrmor aka Artist, Villa Herne, Vänersborg
    23: Skille

    JUNI
    18: Stella2009, Grekland

    AUGUSTI
    8: Daniela och Mikael, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    8: J D och D J, Hindås kyrka + Hindås stationshus
    22: Angelica och Vendel i Utbykyrka+ LaCuveé

    OKTOBER
    10: Carolina och Jonas, Lindome Kyrka + Lindome K:a Församlingshem

    DECEMBER
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

    Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3370114.html

    Gamla trådar:
    Tråd 1: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd 2: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd 3: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html
    tråd 4: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224370.html

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!
  • Danielaa

    Angelica: Jaaa! Jag vill oxå va me å beställa från Calligraphen! Hade nästan tänkt hoppa de just för den dyra frakten men nu beställer jag gärna!

    Snyggt me röda converse förresten! Riktigt coola killar ju...

    Imorrn ska vi ut på jakt efter bröllopskläder till Micke igen! Va ska era m2b ha? Köpt/hyrt? Å var?

  • Danielaa

    Tx2: Aah, de va ju där (fast på damsidan då...) som jag köpte min klänning!
    Va kostar de å hyra? Funderar på om vi ska hyra/köpa...

  • Teapot

    Tizia och Tx2, TVÅ DAGAR KVAR!!! Snart är det verklighet, snart är ni fruar!

  • SweetSun

    Det där med kläder ja =P Jo min käre m2b har swingbyxor och en amerikansk 50tals skjorta =P Till det ett par snygga fina svarta skor, gamla of course
    Vi har ju ganska enkelt bröllop i överlag så han ville inte "överklä" sig, och tror detta bli lagom =p

    Ingen stress än tx2? Jag är avis, jag är hispig redan nu, så hur jag ska palla detta är ett mysterium.

  • Tx2

    Nu går det undan!
    Sista finslipet, många pusselbitar på plats och lite massage på det har dämpat den lilla stressen som dök upp imorse för festen. Nu skall här packas grejer.

    Danielaa: För den (glansiga) frockoaten m tillbehör betalar vi 1900 i hyra. Fanns andra fina för 1500 tror jag det var. Lite långt för dig kanske, men i kungälv kunde vi hyra för 1200 (men dem hade ju ingen glansig...)

  • hummle

    2 dagar kvar!!! tx2 o tizia, spännande.

    tx2: d lät som en utmärkt lösning för att få bort stress, mer massage åt blivande fruar

  • Danielaa

    Tx2: Tack för tips! Vi va å kikade på Johans högtidskläder idag å de blir iaf frockcoat nu! Så snygg så, riktigt impad av m2b! Kikade på dom me "glans" å tyckte dom va ursnygga men Micke e inte riktigt "glans-killen" så dom gick inte riktigt hem tyvärr...
    Massage låter inte fel alls!

  • Stella2009

    tx2 och tizia: Vill bara önska er en FANTASTISK bröllopsdag!! Nu är det nära!!

  • Tx2

    En dag kvar!

    hummle: och för att slappna av på söndagen har vi bokat in massage på hotellet vi skall till

    danielaa: T överaskade mig genom att välja den glansiga. Om du såg en väldigt snygg och söt kille hämta sina kläder igår så var det T Visst är det stiligt!

    Stella2009: Tack

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!