• Tx2

    Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!

    I år gifter vi oss! Wehii!

    MARS
    7: hummle, Örgryte gamla k:a

    MAJ
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: Baver, st Birgittaskapell + Bryggan under Bron
    16: Sweetsun ,Bohus Fästning + Nödinge Bygdegård(finnbastun )
    16: Myrmor aka Artist, Villa Herne, Vänersborg
    23: Skille

    JUNI
    18: Stella2009, Grekland

    AUGUSTI
    8: Daniela och Mikael, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    8: J D och D J, Hindås kyrka + Hindås stationshus
    22: Angelica och Vendel i Utbykyrka+ LaCuveé

    OKTOBER
    10: Carolina och Jonas, Lindome Kyrka + Lindome K:a Församlingshem

    DECEMBER
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

    Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3370114.html

    Gamla trådar:
    Tråd 1: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd 2: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd 3: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html
    tråd 4: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224370.html

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!
  • Tx2

    Och nu har jag pratat med kocken och kommit in det ordnar sig- mooden igen. Så åt fanders med listorna, när man kan roa sig med att vika vigselprogram

  • skille

    Om noen ikek har neon planer på dagen så er det bare å bli med meg på underkjol shopping til min fine lille brudekjole....

  • hummle

    Ja här verkar d som att ALLA har pejl på läget

    har läst litegrann men ja ni vet pollenet o alles. bör vara inne för o inte utsätta mej men d e ju inte lätt m 3 kidz som inget annat vill än UT.

    tx2: 3 DAGAR ja o VEM behöver listor när man kan roa sej m annat skoj o ALLT ordnar sej d gör d.

    tizia: spännande m fyrverkerier. 3 dagar för er m

    danielaa: kul m en syrra t. o gympa pjuks funkar d m, barnen hade svarta tygskor? m vita drakar på

    myrmor: ser framför mej, mor o dotter glada som få trippandes i sina guldiga pjuks

    har ni väsk planer för saker ni bör ha o inte kan vara utan på dagen B?

    NJUT!!! alla alla maj-brudar.nu e d inte många dagar kvar som ungmö. snart snart snart e ni FRUAR

    KRAMAR

  • Äntligen 090822

    tjoho det närmar sig för helgens blivande fruar!!! SPÄNNANDE!!!

    Myrmor har ni också guld skor, jag med , kanske ska komma till er och övnings gå lite!!!

    Danielaa, näbbkläder, vi kommer nog ha Smurfen och hans kusin i ngt somrigt fråscht och ev om vi hittar o får till det till bra pris, röda converse .. lite galet I know, men tror Smurfen o kusinen kommer gilla det

    Hummle, stackare med allergin, förstår att det inte är lätt med pollen barn inne ute vara eller inte vara ...

    Ang Calligraphen, är det någon som ska beställa där ifrån?! Jag tycker att frakten är sjukt dyr.. jag vill beställa hjärt ris, tänkte om ngn ville sambeställa?!

    Ledig idag! Ska hämta SMurf vid 13 då ska vi förlja med Vänen Petra och hämta hennes Liam sen ska vi vara ute och njuta av solen

    ska ta mig en pankaka till (gårdagens middag) till frukost MUMS

  • Teapot

    Angelica, såg att de hade bubblor till extrapris denna o nästa vecka på calligraphen o jag har ju funderat på om vi har för få bubblor. MEN reagerade på frakten precis som du så jag skulle kunna tänka mig att beställa lite såpbubblor om du vill beställa ganska snart.

  • Äntligen 090822

    toppen jag kan beställa när som!!!!
    Vill ha hjärt ris och ev ngt mer!!
    Slår gärna i hop beställningen med dig!!!


    Teapot skrev 2009-04-29 11:46:06 följande:
    Angelica, såg att de hade bubblor till extrapris denna o nästa vecka på calligraphen o jag har ju funderat på om vi har för få bubblor. MEN reagerade på frakten precis som du så jag skulle kunna tänka mig att beställa lite såpbubblor om du vill beställa ganska snart.
  • Tx2

    Angelican: Dessvärre inte hört något från min amerikanska kontakt och nu är det inte många dagar kvar tills mina vänner åker över så du får nog överväga en plan B.

    Hummle: Trist med allergin.Speciellt nu när man vill vara ute fast det är skönt o svalt inne.
    Yes, väskplan har jag. Måste ju tydligen ha läppstiftet med mig. Fast jag fick tydligen inte ha mobilen.

  • molly10

    Skille: Såg ditt inlägg i en annan tråd och tänkte att jag svara här. Jag är inte så erfaren på området men jag sydde mig en en riktigt bra underkjol själv. Har du bara en symaskin gör du det på en timme!

    Fick bra hjälp av tjejen på Myrins i Sävenäs. Kan skicka dig ett MMS med foto på den. Tx2 kanske kan skicka dig fotot för hon fick det på MMS. El om Tx2 skickar ditt nummer till mig, gissar att hon har det.

    Jag googlade mönster på underkjol och fick lite tips.

  • Tx2

    Synd att du gifter dig efter skille, annars hade du säkert kunnat sälja kjolen

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!